Valmieras pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā (APC) pērn dažādos jautājumos vērsušies vairāk nekā 13 000 iedzīvotāju, liecina APC apkopotā informācija.
Kā informēja Valmieras pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Neimane, lai saņemtu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem, vairākums – 9257 iedzīvotāji – APC vērsušies personīgi, savukārt 4409 iedzīvotāji konsultāciju saņēmuši telefoniski vai elektroniski.
Klientu konsultante Aija Ose stāsta, ka pērn iedzīvotāji visvairāk interesējušies par dažādiem ar sociālo jomu saistītiem jautājumiem. Tas skaidrojams ar joprojām sarežģīto ekonomisko situāciju – palielinājies iedzīvotāju skaits, kuri pašvaldībā vēršas pēc sociālās palīdzības.
Līdzīgi kā iepriekšējos gadus, aktuāli bijuši arī jautājumi par dzīvesvietas deklarēšanu, izziņu izsniegšanu, kā arī pašvaldības struktūrvienību, iestāžu un kapitālsabiedrību vadītāju un darbinieku kontaktinformāciju, darba laiku. Pērn iedzīvotāji interesējušies arī par jautājumiem, kas saistīti ar finanšu un pašvaldības saimniecisko darbību, kā arī par bērnu reģistrāciju pirmsskolas izglītības iestādēs un 1.klasēs.
Pašvaldības apmeklētāju pieņemšanas centrā pagājušajā gadā reģistrēti 1744 juridisko personu iesniegumi, 1053 fizisko personu iesniegumi, kā arī nosūtītas 18 534 vēstules. Pērn notikušas 19 Valmieras domes sēdes, četras no tām ārkārtas. Domē pieņemti 594 lēmumi un apstiprināti 14 pašvaldības saistošie noteikumi.
Valmieras pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrs izveidots 2007.gada pavasarī. Tas palīdz pašvaldības apmeklētājiem neskaidru jautājumu risināšanā, kā arī nepieciešamības gadījumā palīdz uzrakstīt un noformēt iesniegumus.
LETA
Komentāri