Pienākuši laiki, kad latviešu nacionālās īpašības, piemēram, uzsvērt, ka citur ir labāk nekā manā pilsētā, pagastā vai valstī, sāk izmantot reklāmu veidotāji. Latvijā biezpiena sieriņam “Kārums” reklāma īsti nemaz nav vajadzīga, jo teju jau katrs brokastīs grib nobaudīt gardumu šokolādes glazūrā. Par mīļiem draugiem saka: “Viņi saprot mani”. Tad nu reklāma vēsta, ka “Sieriņš saprot”. Gardā sieriņa ēšana ir kļuvusi par mūsu nacionālo īpašību, tāpēc reklamētāji var atļauties arī humorīgas vaļības. Lūk, priekšā brauc satiksmes autobuss, un tur reklāma – it kā sieriņš ar mums sarunātos: “Ja dzirdi, Igaunijā viss ir labāk, tad zini, ka šobrīd esi Latvijā.”
Komentāri