AS “Cēsu alus” divu dienu laikā festivālā “Positivus” pārdevusi 24 000 litru alus, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Kopā divās pasākuma dienās ir patērēti 33 500 litri dažādu dzērienu, no tiem – 24 000 litru alus. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu kopējais alus patēriņš pasākumā ir pieaudzis vidēji par 20%. Šādu pieaugumu “Cēsu alus” saista ar ļoti karsto laiku, kā arī par 30% augušo apmeklētāju skaitu salīdzinājumā ar festivālu pērn. Otrs populārākais dzēriens aiz alus bija “Ulmaņlaiku kvass”, kurš īpaši bija pieprasīts festivāla otrajā dienā.
“Pludmales zonā iecienītākie dzērieni bija sidrs “Fizz” un alus kokteilis “Beershake”. Šo dzērienu patēriņš dubultojās naktī uz sestdienu, kad pludmales zonā esošajā “Beershake” teltī sākās rosīga nakts dzīve ar dejām un konkursiem. Savukārt skatuvju aizkulisēs iecienītākais alus bija “Cēsu Premium” un Cēsu alus pārstāvētais alus zīmols “Heineken”. Ārvalstu mūziķi augstu novērtēja arī dabīgi raudzēta “Ulmaņlaiku kvasa” kvalitāti. Kopumā aizkulisēs tika izdzerts 500 skārdeņu “Cēsu Premium”,” norādīja uzņēmuma pārstāve Agita Baltbārde.
“Alus patēriņa pieaugums festivālā ir likumsakarīgs, jo tik karstā laikā līdztekus ūdenim arī alus, kvass un alus kokteiļi ir lieliski slāpju veldzētāji. Īpašs prieks, ka saņēmām ļoti slavinošas atsauksmes par augstvērtīgu alus kvalitāti no ārvalstu viesiem – gan festivāla apmeklētājiem, gan mūziķiem,” norāda “Cēsu alus” pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers.
“Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Oój”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā modernākā un jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī ir pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
Pērn “Cēsu alus” realizējis 59 miljonus litru dzērienu, noslēdzot 2009.gadu ar 135 000 latu tīrās peļņas rādītāju un saglabājot 2008.gadā sasniegto apgrozījumu – 27 miljonus latu, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.
NOZARE.LV
Komentāri