Jūlijā par 24% pieauguši šašlika un desiņu pārdošanas apjomi, informēja veikalu tīkla “Maxima” pārstāvis Ivars Andiņš.
Šogad jūlijā veikalu tīklā “Maxima” dažādas cepamdesiņas un šašliks ir pārdots par 24% vairāk nekā pērn šajā mēnesī, savukārt, salīdzinot ar pavasari, pieaugums bijis vēl lielāks – par 29%.
“Šajā gadā iedzīvotāji, gatavojoties grilēšanas sezonai, daudz biežāk pērk tieši šašliku. Pērn šī produkta īpatsvars grilējumos bija 50%, bet šogad jūlijā – 66%. Latviešiem šašliks kļuvis par īstu nacionālo ēdienu, jo, neraugoties uz ekonomisko krīzi un ienākumu samazināšanos, cilvēki biežāk izvēlas iegādāties gatavu šašliku, nevis cepamdesiņas,” sacīja Andiņš.
Līdzīgi novērojumi bijuši arī gaļas pārstrādes uzņēmumam AS “Rīgas miesnieks”, kas aprēķinājis, ka marinētās cūkgaļas pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar pagājušā gada jūniju ir palielinājušies par 16%. Savukārt, pateicoties vairākiem jaunumiem vistas gaļas zīmola “Kika” produktu līnijā, marinētās vistas produktu pārdošanas apjomi ir palielinājušies par 250% salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Arī cepamo desu pārdošanas apjomi turpina augt, patlaban sasniedzot 27% tirgus daļu cepamo desu produktu grupā.
NOZARE.LV
Komentāri