Vakar noslēdzies balsojums par „Gada cilvēks Latvijas lauksaimniecības un pārtikas nozarē” četrās nominācijās – eksportā, inovācijās, izaugsmē un zīmolvedībā.
Mājas lapā www.karotite.lv veikti gandrīz 10 tūkstoši balsojumu.
“Latviešu klētī ir ļoti daudz labu senu tradīciju, kā arī jaunatklājumu gan tehnoloģijās, gan produktu klāstā. Mārketinga padome uzskata, ka nedrīkst ilgāk turēt sveci zem pūra gan tradīciju turētāji, gan inovanti ir jādara zināmi sabiedrībai, jo pārtika ir un būs Latvijas ekonomikas prioritāte”, uzskata Mārketinga padomes vadītāja Ingūna Gulbe.
Rīt Biedrības izveidotā ekspertu komisija, kuras priekšsēdētājs ir Valsts aģentūras “Latvijas institūts” direktors Ojārs Kalniņš, izvērtēs balvas saņemšanai pieteiktos kandidātus un balsos par tiem, kā rezultātā ekspertu komisijas lēmums un mājas lapā fiksētie balsojumi attiecībā 50:50 sastādīs gala vērtējumu.
Balva tiks pasniegta piektdien Latvijā ražoto pārtikas produktu svētkos „Nācu ēsti, nācu dzerti, nācu jautri padejot” Rīgā, Vērmanes dārzā, atklāšanas ceremonijas laikā.
Balvas „Gada cilvēks Latvijas lauksaimniecības un pārtikas nozarē” mērķis ir iedzīvināt tradīciju, kura turpmāk ik gadu uzspodrinās un cels gaismā tos cilvēkus, kas Latvijas lauksaimniecības un pārtikas nozares labā ieguldījuši krietnu daļu savu spēku, gudrības, zināšanas un patriotisma. Tāpat balvai būtu jāveicina Latvijas lauksamniecības un pārtikas uzņēmumu un to ražoto pārtikas produktu atpazīstamība un popularitāte kā pārtikas nozares speciālistu, tā patērētāju vidū, kā arī jāinformē par labākajiem pārtikas nozares sasniegumiem un jāceļ tās prestižu sabiedrībā, paaugstinot iedzīvotāju motivāciju lietot Latvijā ražotos pārtikas produktus.
Komentāri