Veiksmīgie pārdošanas rezultāti rosina turpināt izlejamā alus un kvasa tirgošanu papildu tirdzniecības vietā pie AS “Cēsu alus” ražotnes, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Līgo svētku laikā “Cēsu alus” izveidoja papildu tirdzniecības vietas, kurās varēja iegādāties izlejamo “Cēsu nefiltrēto" alu un “Ulmaņlaiku” kvasu. Veiksmīgie pārdošanas rezultāti liecinot par patērētāju pieprasījumu, tādēļ tirdzniecība tiks turpināta visu vasaru.
Īpaši izveidotajās tirdzniecības vietās Rīgā un Cēsīs vasaras saulgriežu trijās dienās tika pārdoti 4000 litru produkcijas, turklāt 90% no pārdotā alus apjoma tika realizēti tieši Cēsīs pie alusdarītavas.
“Tirgot produkciju pie alusdarītavas bija mūsu darbinieku ierosinājums. Ideja izrādījusies ļoti veiksmīga, jo pārdošanas rezultāti ir lieliski un pircēju gandarījums liels. Kā atzinuši patērētāji, pie alusdarītavas iegādātajam alum esot autentiska garša apvienojumā ar emocionālu piedzīvojumu – mums ir gandarījums to sagādāt,” atzina “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere.
Sietiņsone-Zatlere norāda, ka “Cēsu nefiltrētais” alus ir īpašs ar to, ka tam ir tikai trīs dienu derīguma termiņš. Alus tā nepārtrauktā rūgšanas procesa un līdz ar to īsā realizācijas laika dēļ nav iegādājams veikalos.
“Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Oój”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā modernākā un jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī ir pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
Pērn “Cēsu alus” realizējis 59 miljonus litru dzērienu, noslēdzot 2009.gadu ar 135 000 latu tīrās peļņas rādītāju un saglabājot 2008.gadā sasniegto apgrozījumu – 27 miljonus latu, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.
NOZARE.LV
Komentāri