Lai attīstītu stikla pudeļu segmentu un pilnveidotu šķirnes “Cēsu Premium” zīmolu, alus darītava AS “Cēsu alus” ievieš jauna tilpuma – pintes jeb 0,568 litru – alus stikla pudeli, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma pārstāvji. “Cēsu alus” pintes tilpuma iepakojumu alum pirmo reizi Latvijā ieviesa jau 2009.gadā, sākot ražot “Cēsu Premium” zīmola alu pintes skārdenēs. Alus stikla pudelēs 2011.gadā aizņēma 28% tirgus daļu kopējā Latvijas alus tirgus iepakojumu segmentā. “Ar “Cēsu Premium” zīmolu tiek pozicionētas būtiskākās kompānijas inovācijas – pirmā skārdene Latvijā ar folija vāciņu, pirmās dažādu dizainu skārdeņu sērijas, pirmā pintes tilpuma skārdene un nu arī – stikla pudele. Plānojam šovasar pārdot miljonu “Cēsu Premium” pintes pudeļu,” sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere, gan neprecizējot jaunieveduma finansiālās izmaksas. Kā norāda uzņēmumā, neskatoties uz metriskās sistēmas lietošanu sadzīvē, standarta pinte – 0,568 litri – ir tilpuma mērvienība Lielbritānijā un Īrijā, kas vēl aizvien tiek lietota kā primārā mērvienība alum, sidram un pienam. Arī šo valstu tirdzniecības vietās pintes formāta iepakojums alum ir pieprasītāks nekā citi, kamēr lielākajā daļā Eiropas vēl aizvien ierastāks ir alus 0,5 litru pudelēs un skārdenēs. Saskaņā ar Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informāciju “Cēsu alus” apgrozījums 2010.gadā audzis par 12,46%, sasniedzot 30,4 miljonus latu (27,03 miljoni latu 2009.gadā). “Cēsu alus” peļņa augusi no 134 741 lata 2009.gadā līdz 980 387 latiem 2010.gadā. NOZARE.LV
Komentāri