Alus darītavas AS “Cēsu alus” izsludinātajā “Cēsu Premium Limited Edition Rock” skārdenes dizaina konkursā uzvarējusi Santa Mazūra, kura balvā no uzņēmuma saņems 1000 eiro jeb aptuveni 700 latu, informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Agita Baltbārde.
“Cēsu alus” šī gada 3.janvārī izsludināja konkursu par dizaina izveidi rokmūzikas tematikai veltītajai “Cēsu Premium” skārdeņu sērijai, ko veidos trīs dažāda dizaina alus skārdenes, un viena no tām būs konkursa uzvarētājas zīmēta.
"Šis konkurss ir pirmā “Cēsu alus” realizētā kampaņa, kuras laikā alus patērētāji varēja piedalīties “Cēsu Premium” tēla izveidē, sniedzot ieguldījumu kopējā Latvijas alus iepakojumu dizaina attīstībā. Mēneša laikā konkursā tika iesniegti 197 skārdeņu dizaini, un uzņēmuma mājaslapā alus cienītāji balsoja par desmit interesantākajām, radošākajām vai vienkārši vizuāli skaistākajām skicēm,” sacīja Baltbārde.
Kopumā par skārdeņu skicēm no 31.janvāra līdz 9.februārim nobalsojuši 23 394 cilvēki, savukārt par Mazūres iesniegto skārdenes dizainu nobalsoja 1172 cilvēki, ierindojot to desmit veiksmīgāko dizainu saraksta virsotnē.
“Roks tas ir kaut kas smags un spēcīgs, tādēļ elementi ir asociatīvi. “Rock'n'Fun” skārdenes dizainā iekļauta sarkanā krāsa un rozes ar ērkšķiem, kur roks mijas ar romantiku. Dizains ir mana aizraušanās un hobijs, savukārt piedalīties konkursā pamudināja azarts, ko sniedz sacensība. Milzīgs prieks par pirmo vietu, jo šis ir mans pirmais darbs, kas tiks īstenots reālā produktā,” atzina konkursa uzvarētāja.
“Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā modernākā un jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
NOZARE.LV
Komentāri