Alus darītava AS “Cēsu alus” sākusi nefiltrētā alus stikla pudelēs tirdzniecību, ražošanas procesā investējot 60 000 latu, informēja uzņēmuma pārstāvji.
“Cēsu nefiltrētais alus kopš 2010.gada bija nopērkams tikai kafejnīcās un restorānos, kā arī izbraukuma tirdzniecībā kā izlejamais alus. Vērojot patērētāju interesi un pieprasījumu pēc šī produkta, uzņēmuma tehnologi un produktu attīstības grupa vairāk nekā pusgadu strādāja pie tehnoloģijas, lai šo alu varētu nodrošināt mazumtirdzniecībā. Šī gada martā sākta alus “Cēsu Nefiltrētais” pildīšana īpaša dizaina puslitra brūnā stikla pudelē, investējot ražošanā 60 000 latu,” sacīja uzņēmuma pārstāve Agita Baltbārde.
“Cēsu alus” galvenais tehnologs Māris Grambergs norādīja, ka ražošanas procesa sarežģītākā daļa bija rast efektīvāko risinājumu alus realizācijas termiņam.
“Ņemot vērā, ka pēc alus iepildīšanas pudelē tajā saglabātie dzīvie raugi turpina rūgšanas procesu, šis alus kā “dzīvs produkts” prasa īpašu toleranci attiecībā pret lietošanas termiņu. Daudzkārtējos laboratoriskos testos esam pārliecinājušies par nefiltrētā alus drošu realizācijas termiņu – tas ir viens mēnesis, kura laikā alus nezaudē kvalitāti un garšu. Šī alus uzglabāšanas laikā var rasties nogulsnes, ko patērētāji dažkārt maldīgi uzskata par kvalitātes nepilnību, bet šajā gadījumā tas ir apliecinājums dzīvu raugu klātbūtnei. Šim alum netiek pievienotas nekādas papildus piedevas,” sacīja Grambergs.
Kā ziņots, “Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā modernākā un jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
NOZARE.LV
Komentāri