Lai atbalstītu dziesmu un deju kultūras attīstību Latvijā, alus darītava AS “Cēsu alus” iedibina īpašu prēmijas fondu 10 000 latu apmērā. Tā mērķis ir sniegt finansiālu atbalstu kādam Latvijas dziesmu vai deju kolektīvam, folkloras kopai vai korim, kas piedalās XXV Vispārējo latviešu Dziesmu un XV Deju svētkos, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere.
Kampaņas mehānisma pamatā ir alus šķirnes “Cēsu Premium” īpaša dizaina divu veidu skārdeņu līnija – “Par dziesmu” un “Par deju”. Kampaņas laikā, no 22.aprīļa līdz 15.jūlijam, 0,01 lats no katra iegādātā skārdeņu litra tiks ziedots “Cēsu prēmijas” fondam. Prēmijas kopējā summa ir atkarīga no skārdeņu pārdošanas rezultātiem, savukārt prēmijas iespējamais maksimālais apjoms ir 10 000 latu. Pārdošanas rezultātiem būs iespējams sekot līdzi uzņēmuma mājaslapā.
Savukārt dziesmu un deju kolektīvi mājaslapā var pieteikt savus projektus video vai audio formātā, izstāstot vēlmi un plānus dziesmas vai dejas kultūras veicināšanā. Kampaņas uzvarētāju noteiks atkarībā no skārdeņu pārdošanas rezultātiem. Deju vai dziesmu kolektīvu – uzvarētāju noteiks publisks interneta balsojums kampaņas mājaslapā, kurā būs izvietoti visi pieteikumi, kas atbilst akcijas noteikumiem.
“Alus, dziesmas, dejas saskaņa ir latviešu tautas tradīcijās sakņojušās kultūras vērtības, un kampaņa ir veltījums to saglabāšanai un attīstībai. Ticam, ka starp 40 000 Dziesmu un deju svētku dalībnieku ir daudz labu ideju, kam līdz šim, iespējams, trūcis tikai nedaudz finansiāla atbalsta,” norādīja Sietiņsone-Zatlere.
Viņa arī skaidroja, ka projekta mērķis var būt, piemēram, mēģinājumu telpu remonts, lai tās varētu izmantot arī apkārtnes kolektīvi, svētku sarīkošana reģionā vai arī dalība konkursā ārpus Latvijas, popularizējot Latvijas dziesmu un deju kultūru pasaulē.
Kā ziņots, “Cēsu alus” apgrozījums 2011.gadā pieaudzis par 10,85%, sasniedzot 33,702 miljonus latu, liecina “Firmas.lv” informācija. 2010.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 30,403 miljoni latu. Uzņēmuma peļņa samazinājusies vairāk nekā divas reizes – no 980 388 latiem 2010.gadā līdz 387 105 latiem 2011.gadā.
Pagājušā gada finanšu rādītājus uzņēmums vēl nav publiskojis.
“Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā. “Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”.
“Cēsu alus” produktu portfelī ir pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
NOZARE.LV
Komentāri