Pēc SPA viesnīcu un dažādu nedēļu nogaļu piedāvājumiem vasarā ir salīdzinoši mazāks pieprasījums, atzina tūrisma aģentūras “Kolumbs” mārketinga speciāliste Laura Liepiņa.
Tieši šis segments ir tūrisma aģentūras “Kolumbs” interneta ceļojumu veikala “Celot.lv” galvenā specializācija.
Kopumā aģentūra esot apmierināta ar pirmajiem “Celot.lv” pārdošanas rezultātiem, taču prognozē pārdošanas apjomu palielināšanos rudens sezonā.
“Šobrīd koncentrējam uzmanību uz čarterlidojumu pārdošanu, jo šis ir populārākais atvaļinājuma laiks, ko liela daļa cilvēku izvēlas pavadīt ārpus Latvijas,” norādīja tūrisma aģentūras mārketinga speciāliste.
Aģentūra par veiksmīgu uzskata arī projektu “Pedejaisbridis.lv”. Liepiņa norāda, ka tas esot viens no veiksmīgākajiem tūrisma aģentūras pēdējo gadu tiešsaistes projektiem. Konkrētus pārdošanas rādītājus gan Liepiņa neatklāja.
Kā ziņots, šī gada martā “Kolumbs” izveidoja interneta ceļojumu veikalu “Celot.lv”, kas piedāvā atpūtu nedēļas nogalēs.
“Celot.lv” specializējas uz īso brīvdienu – nedēļas nogaļu – atpūtas piedāvājumu Latvijā un Baltijā.
Jaunizveidotā portāla koncepcija paredz piedāvāt ceļojumus par zemām cenām un specializētos interešu ceļojumus – SPA ceļojumu paketes, aktīvās atpūtas piedāvājumus un citus.
2006.gadā “Kolumbs” izveidoja aviobiļešu “on-line” rezervēšanas portālu “www.letasaviobiletes.lv”, savukārt 2009.gada vasarā – interneta vietni “www.pedejaisbridis.lv”, kur pieejama informācija par aktuālajiem pēdējā brīža piedāvājumiem atpūtas ceļojumiem uz tuviem un tāliem galamērķiem.
Pēc Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas “Lursoft” datiem, “Kolumba” neto apgrozījums 2008.gadā bijis 6,89 miljoni latu un gadu aģentūra noslēgusi ar 4352 latu peļņu.
2007.gadā tūrisma aģentūras apgrozījums bijis 6,5 miljoni latu, bet peļņa – 11 675 lati.
Pēc “Firmas.lv” datiem, tūrisma aģentūra “Kolumbs” līdzīgās daļās pieder Guntim Učelniekam, kurš ir arī uzņēmuma valdes priekšsēdētājs, un Sanitai Ruginai, kura ir arī aģentūras valdes locekle.
NOZARE.LV
Komentāri