Latvijā tikai 3,1% uzņēmumu izmanto savas interneta mājaslapas, lai meklētu jaunus darbiniekus, secināts mājaslapu uzturēšanas pakalpojumu sniedzēja “GARM Technologies” sadarbībā ar Latvijas Interneta asociāciju veiktajā aptaujā.
Pētījuma autori norāda, ka rietumu valstīs un ASV šis procents esot augstāks – tuvu 20%.
Aptauja liecina, ka 34,5% respondentu izmanto savu mājaslapu, lai piesaistītu jaunus klientus, 23% izmanto mājaslapu kā kompānijas vizītkarti, bet 10,6% lapu izmanto, lai popularizētu zīmolu.
Secināts, ka 20,9% aptaujāto jaunu klientu meklējumos izmanto sludinājumu portālus, 17,9% izsūta piedāvājumus pa e-pastu, bet 11,7% kompāniju nodarbojas ar aktivitātēm sociālajos tīklos. Mazāku uzmanību uzņēmēji veltot tādiem produktu virzīšanas veidiem internetā kā baneru reklāma, aktivitātes blogos un citur.
Aptaujā piedalījās 315 Latvijas kompāniju pārstāvji, no kuriem lielākā daļa bija īpašnieki, direktori vai mārketinga menedžeri.
NOZARE.LV
Komentāri