Alus darītavas AS “Cēsu alus” dzērieni – alus “Cēsu Premium” un alkoholiskais kokteilis “Cēsu Džons” – saņēmuši titulu “Gada prece”, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Kā ziņots, šodien Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības namā tika sveikti Latvijas Tirgotāju asociācijas piešķirtā apbalvojuma “Gada prece 2010” uzvarētāji, ko nosaka, ņemot vērā produktu pārdošanas apjomus.
Alus zīmols “Cēsu Premium” apbalvojumu ieguvis par alu skārdenes iepakojumā. Šajā segmentā “Cēsu alus” ieņem tirgus līdera pozīciju ar 38% lielu tirgus daļu.
“”Cēsu Premium” apbalvojumu saņem jau piekto gadu pēc kārtas, tātad patērētāji novērtē regulāras investīcijas zīmola attīstībā un dizaina inovācijās. 2010.gadā 150 000 latu ieguldīti jauna dizaina zaļa stikla pudeles ieviešanā, kā arī vienotas dizaina līnijas izveidē stikla pudelei un skārdenes iepakojumam,” norādīja uzņēmuma Mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka.
Savukārt alkoholiskais kokteilis “Cēsu Džons” saņēmis apbalvojumu par kokteiļu sēriju “Green Lime” ar laima garšu. 2005.gadā šis kokteilis ar nosaukumu “Cēsu Džins” ieguva apbalvojumu par greipfrūta garšas kokteiļu sēriju.
Alus “Cēsu Premium” un kokteilis “Cēsu Džons” saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes preču pārvaldes datiem 2010.gadā bijuši pirktākie dzērienu zīmoli Latvijas tirgū.
Kā ziņots, “Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā modernākā un jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
NOZARE.LV
Komentāri