Šogad, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, svētku laikā pieprasījums pēc pirotehnikas izstrādājumiem varētu pieaugt par 10%, ekspresintervijā biznesa portālam “Nozare.lv” teica pirotehnikas izstrādājumu tirgotāja SIA “Aldi” līdzīpašnieks un valdes priekšsēdētājs Aldis Zārbergs.
Tas skaidrojams ar Latvijas ekonomiskās situācijas stabilizēšanos. Turklāt, runājot par pieprasījumu kopumā, šķiet, ka šāda tendence ir raksturīga kopumā pēckrīzes periodā, kad vērojams, ka iedzīvotāji ir gatavi tērēt līdzekļus arī pirotehnikai.
Par kopējo pieprasījuma ikgadējo pieaugumu 10% robežās var runāt, jau sākot ar 2010.gada nogali, norādīja uzņēmējs.
Attiecībā uz iepirkšanās tendencēm Zārbergs atzīmēja, ka pēdējo divu gadu laikā novērots, ka pircēji vairāk izvēlas lielākas kombinētās salūta baterijas, kuru cena atkarībā no izmēra ir sākot no desmit latiem līdz pat 100 latiem. Raķetes pircēji izvēloties arvien mazāk.
Savukārt attiecībā uz jauninājumiem uzņēmējs teica, ka šogad nekādu būtiski inovatīvu risinājumu vai piedāvājumu pirotehnikas jomā neesot. “Varbūt nedaudz mainās dizains vai vizuālais uguņošanas izpildījums. Bet kopumā nekā jauna nav.”
Kā liecina “Firmas.lv” informācija, SIA “Aldi” pērn trīskāršojusies peļņa – no 8155 latiem 2010.gadā līdz 24 503 latiem 2011.gadā. Pērn par 30,8% pieaudzis uzņēmuma apgrozījums – no 164 973 latiem 2010.gadā līdz 215 810 latiem 2011.gadā.
SIA “Aldi” dibināta 1993.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 40 000 latu. “Aldi” īpašnieki ir Arvis Zārbergs – 50% un Aldis Zārbergs – 50%.
NOZARE.LV
Komentāri