No janvāra beigām līdz februāra sākumam ikgadējās kampaņas “Uzslavē labu servisu!” laikā tiks organizēti bezmaksas reģionālie semināri, lai informētu un izglītotu uzņēmumus un pašvaldību iestādes par iespējām, kā uzlabot klientu servisa kvalitāti un celtu klientu apmierinātības līmeni, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja pasākuma rīkotāji.
Semināru laikā būs iespēja uzzināt vairāk par uzņēmumu un iestāžu iespējām kampaņas “Uzslavē labu servisu!” laikā. Tiks pieaicināts mārketinga eksperts, lai iepazīstinātu dalībniekus ar idejām, kā veiksmīgāk izmantot kampaņas ideju uzņēmumos. Pasākumā piedalīsies arī “Lattelecom” un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras pārstāvji, lai kopīgi ar dalībniekiem diskutētu par laba servisa nozīmi uzņēmumos.
31.janvārī plkst.14 seminārs norisināsies biznesa inkubatorā “Ideju viesnīca” Daugavpilī, 1.februārī plkst.11 Valmieras pilsētas pašvaldībā, 4.februārī plkst.14 Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrā Jelgavā un 5.februārī plkst.14 Ventspils pilsētas pašvaldībā.
Kā ziņots, līdz šim kampaņā “Uzslavē labu servisu” pieteikušies vairāk nekā 20 pretendenti – Banku augstskola, “Bigbank”, “BTA”, “Krassky”, Patentu valde, Latvijas Universitāte, “Lombards24”, “McDonalds”, “Multikino”, “Narvesen”, “Olympic Casino”, “Volvo Trucks” un daudzi citi uzņēmumi un valsts iestādes.
Savukārt vietnē “www.uzslave.lv”, kur sabiedrībai iespējams ieteikt sev tīkamākos uzņēmumus, pieteikti vairāk nekā 250 uzņēmumi.
Kampaņa šogad norisinās devīto gadu. Laureāti tiks noskaidroti 12.aprīlī.
NOZARE.LV
Komentāri