Vidzemes plānošanas reģions izsludinājis konkursu Vidzemes reģiona logo izstrādei,
informēja reģiona sabiedrisko attiecību speciāliste Māra Poikāne.
Konkursā var piedalīties ikviens ar radošu Vidzemes logo ideju sauklim “Ceļš ved augšup”.
Konkursa mērķis ir izstrādāt Vidzemes plānošanas reģiona un tās teritorijas logo, lai veicinātu Vidzemes atpazīstamību un vienotu vizuālo tēlu. Vidzemes reģiona logo tiks izmantots dažādos Vidzemes reģiona informatīvajos un prezentācijas materiālos, un tam jāveicina Vidzemes reģiona kā inovatīva un uz attīstību vērsta reģiona atpazīstamība.
Logo jāizstrādā, balstoties uz Vidzemes jaunizveidoto saukli “Ceļš ved augšup”. Konkursā var piedalīties ikviena juridiska vai fiziska persona ar ne vairāk kā trīs logo skiču darbiem, taču katrs piedāvājums jānoformē un jāiesniedz atsevišķi.
Labākā logo autoram tiks piešķirta naudas balva 200 latu apmērā. Logo iespējams iesniegt līdz 16.februārim plkst.15 Vidzemes plānošanas reģiona Valmieras birojā.
Logo vērtēšana risināsies divās kārtās. Pirmajā kārtā visus iesniegtos logo izskatīs vērtēšanas komisija, kas izvēlēsies trīs labākos darbus. Trīs labākie logo tiks publicēti Vidzemes plānošanas reģiona mājas lapā, kur par tiem varēs balsot ikviens interesents.
Konkursa darbu pēdējā iesniegšanas diena ir šā gada 16.februāris līdz plkst.15, Vidzemes plānošanas reģiona Valmieras birojā, Cēsu ielā 19, 54.kabinetā, Valmierā.
LETA
Komentāri