Piena pārstrādes uzņēmums AS “Valmieras piens” nākamnedēļ pārraidīs jogurta dzēriena “BI'OK” interaktīvu reklāmu, kuras saturu skatītāji varēs ietekmēt ar īsziņu palīdzību, pastāstīja uzņēmuma pārstāve Lija Ozoliņa.
Kā stāsta reklāmas idejas autors, reklāmas aģentūras “The Matters” partneris Jānis Grīviņš, nozarē strādājošie speciālisti ik dienu pārliecinās, ka reklāma jaunajos medijos ir efektīvāka tieši atgriezeniskās saites dēļ, ko tie spēj piedāvāt atšķirībā no tradicionālajiem medijiem. Virtuālajā tīklā aizvien biežāk sastopami interaktīvi baneri, dažādi netradicionāli reklāmas risinājumi, kas ļauj sevi personalizēt. Tāpat panākumus gūst dažādas sociālo tīklu spēles.
“Tomēr emocionalitātes un sasniedzamības ziņā jaunie mediji nevar sacensties ar “veco, labo” televīziju. Tādēļ produktam “BI'OK” esam atraduši unikālu veidu, kā pārnest uz televīziju interaktivitāti, skatītāju iesaisti un izklaidi, ko līdz šim varējām pieredzēt tikai jaunajos medijos,” klāsta Grīviņš.
Kā informēja “Valmieras piena” pārstāve, pusstundu garā reklāma būs kā spēle, kuras laikā skatītāji varēs radīt paši savu televīzijas reklāmas scenāriju par tēmu “Aizsargā ilgāk”, taču precīzāk par tās saturu Ozoliņa nevēlējās stāstīt.
Šādu reklāmas veidu uzņēmums izvēlējies, jo jogurta dzēriena auditorija ir jaunieši un aģentūras piedāvātais risinājums Latvijā neesot vēl bijis. Ozoliņa arī pieļāva – ja reklāma būs piesaistījusi pietiekami daudz interesentu, kas iesaistīsies tās satura ietekmēšanā, uzņēmums to varētu atkārtot vēlreiz.
Reklāma tiks pārraidīta 17.februāra vēlā vakarā televīzijas kanālā “TV3”.
Jau ziņots, ka pagājušajā gadā piena pārstrādes uzņēmuma AS “Valmieras piens” apgrozījums palielinājies par 9%, sasniedzot 29,6 miljonus latu.
Pērn uzņēmums realizējis par 31% vairāk jogurta nekā 2009.gadā.
“Viens no šī gada svarīgākajiem mērķiem ir noturēt izaugsmi jogurtu segmentā, kurā patlaban uzņēmums ir ceturtais lielākais spēlētājs, aizņemot 7% tirgus daļu,” sacīja Ozoliņa, piebilstot, ka pārdošanas apjomu pieaugumu nodrošinājusi jaunu produktu līniju ieviešana un investīcijas iekārtās 500 000 latu apjomā.
“Pārdošanā pērn nonāca jogurta dzēriens “BI'OK”, mājas siers, kā arī “Super līnija”, kurā iekļauts piens, jogurts, “Salātu kefīrs”, “Pikantais kefīrs” un ekonomiskā segmenta produktu līnija “Labs&Lēts”. Kopumā 2010.gadā “Valmieras piens” investēja vairāk nekā pusmiljonu latu, iegādājoties gan jaunas iekārtas mājas siera ražošanai, gan arī ieguldot pārējo iekārtu atjaunošanā un modernizācijā, tā veicinot produktu attīstību,” sacīja Ozoliņa.
Kā ziņots, “Valmieras piens” ražo pilnu piena produktu klāstu – pienu, biezpienu, sieru, sviestu, krējumu, skābpiena produktus, kā arī dehidrētos piena produktus.
“Valmieras piens” 2009.gadā nopelnījis 108 167 latus – par 35,5% vairāk nekā 2008.gadā, kad uzņēmums nopelnīja 79 842 latus. “Valmieras piena” apgrozījums 2009.gadā samazinājies par 16% – no 32,43 miljoniem latu 2008.gadā līdz 27,24 miljoniem latu 2009.gadā.
“Valmieras piena” akciju kontrolpakete patlaban pieder SIA “Inpo 7”, savukārt iepriekšējais uzņēmuma akcionārs – uzņēmums “Rūjienas piensaimnieku biedrība” (RPB) – likvidēts.
“Valmieras piena” akciju kontrolpaketes turētājs ir SIA “Inpo 7”, tā īpašniece ir “Privāto aktīvu pārvalde” (PAP), savukārt PAP īpašniece ir SIA “Sabiedrība privātajiem ieguldījumiem” (SPI). “Valmieras piena” kontrolpakete iepriekš piederēja RPB, kas tika pārdēvēta par AS “RPA” un 2009.gada 25.novembrī likvidēta, liecina “Firmas.lv” informācija.
Pērn izmaiņas veiktas arī SPI īpašnieku sarakstā un 10% kapitāldaļu no ekspremjera Andra Šķēles (PLL) biznesa partnera Edgara Šķendera pārņēmusi cita viņa partnera – finansista Harija Krongorna – dzīvesbiedre Iveta Smilga-Krongorne.
Līdz ar to patlaban SPI, kas pārvalda investīcijas dažādos projektos, pieder Šķēles dzīvesbiedrei Kristiānai Lībanei-Šķēlei – 30%, meitām Madarai Dobrājai – 25% un Anetei Šķēlei-Pētersonei – 25%, Šķenderim – 10% un Smilgai-Krongornei – 10%.
NOZARE.LV
Komentāri