Lielākais reģionālais tirdzniecības centrs (TC) „Valleta”, Valmierā pirmo reizi iesaistās kampaņā „Uzslavē labu servisu!”, kuras mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā un uzslavēt labu servisu.
Kampaņa „Uzslavē labu servisu!” visā Latvijā norisinās no 1. līdz 31.martam, un šajā laikā uzņēmumi mudina savus klientus izteikt labus vārdus par apkalpošanas kultūru. Uzslavēt labu servisu ir iespējams TC „Valleta” Informācijas centrā 1.stāvā, zvanot vai sūtot bezmaksas īsziņu 1188, vai ierakstot uzslavu mājas lapā www.labsserviss.lv.
TC „Valleta” direktore Sigita Švarca: „Tirdzniecības centram ir ļoti svarīgas apmeklētāju domas un viedoklis, tāpēc mēs aicinām pircējus novērtēt gan kopējo noskaņu tirdzniecības centrā un Informācijas centra darbību, gan apkalpošanas kultūru TC „Valleta” tirdzniecības vietās”.
Kampaņā šogad piedalās vairāk kā 120 uzņēmumi no visas Latvijas ar kopējo apkalpošanas vietu skaitu 1200. Uzslavēt var bankas, veikalus, viesnīcas, ēdināšanas, apdrošināšanas uzņēmumus, valsts un pašvaldību iestādes, augstskolas un daudzu citu nozaru pārstāvjus.
Krista Tuča
Komentāri