AS “Swedbank” nobloķējusi vairāku klientu kartes, jo, veicot regulāro bankomātu tīkla uzraudzību, uz atsevišķiem bankomātiem tika konstatētas karšu datu nolasītāju ierīces,
apliecināja bankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
Kā uzsver Jakubovska, atklātie gadījumi ātri tika novērsti. “Banka nodrošina, ka klienta nauda šādos gadījumos ir aizsargāta, un, ja arī rodas kādi zaudējumi, banka tos klientam atmaksā,” apgalvoja bankas preses sekretāre.
Detalizētu informāciju par bankomātu un bloķēto karšu skaitu “Swedbank” pagaidām nevēlas sniegt, jo turpinās notikušā izmeklēšana.
Jakubovska rekomendēja iedzīvotājiem pirms bankomāta izmantošanas to apskatīt un pārliecināties, vai uz tā nav kādas aizdomīgas vai neparastas pazīmes. Jebkādu neparastu novērojumu gadījumā iedzīvotāji tiek aicināti sazināties ar bankas speciālistiem, zvanot par tālruni 67444444.
Tie klienti, kuru kartes drošības nolūkos tika bloķētas, var saņemt jaunu karti bez maksas, ko nepieciešamības gadījumā banka izsniegs paātrinātajā režīmā.
Jakubovska stāstīja, ka karšu darījumu uzraudzība notiek nepārtraukti, lai konstatētu un novērstu trešo pušu mēģinājumus piekļūt karšu lietotāju datiem.
“Swedbank” aicina tos klientus, kuri ir manījuši kādus neparastus vai nezināmus darījumus savā kontā, sazināties ar banku, kā arī vērsties pie bankas speciālistiem jebkuru citu neskaidru jautājumu gadījumā, zvanot pa tālruni 67444444.
NOZARE.LV
Komentāri