Svētdiena, 21. decembris
Vārda dienas: Toms, Tomass, Saulcerīte

Tirgotāji: Klientu lojalitātes kartes guvušas patērētāju atzinību

Druva
14:02
15.05.2011
6

Klientu lojalitātes kartes mazumtirdzniecības veikalu tīklos guvušas patērētāju atzinību, atzina aptaujātie mazumtirgotāji.

SIA “Rimi Latvia” klientu lojalitātes programmu sāka šogad janvārī, ieviešot lojalitātes karti “Mans Rimi”. “Patlaban pircēju vidū programma ir guvusi lielu atzinību. Precīzu izsniegto karšu skaitu gan nepubliskojam, taču droši varam teikt, ka tas pārsniedz mūsu sākotnējās prognozes,” sacīja uzņēmuma vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere.

Analizējot pirkumu datus, redzams, ka “Mans Rimi” karte tiek ļoti aktīvi izmantota ikdienas pirkumos. “Lojalitātes programma sniedz iespēju paplašināt lojālo klientu loku, kā arī precīzāk uzzināt par savu pircēju iepirkšanās paradumiem, biežumu un attiecīgi piedāvāt tieši viņiem interesējošus piedāvājumus. Tādēļ arī nākotnē plānojam arvien attīstīt klienta kartes sniegtās iespējas,” stāstīja Valnere.

“Ikvienam uzņēmumam ir ļoti būtiski piesaistīt pēc iespējas vairāk lojālu klientu. Mazumtirdzniecībā, kur iespējas izvēlēties jebkuru veikalu ir ļoti plašas, lojāls klients ir zelta vērtē. Lojālu pircēju, protams, vislabāk var iegūt, piedāvājot to, pēc kā primāri pircējs nāk uz veikalu: kvalitatīvus produktus, plašu sortimentu, laipnu apkalpošanu un izdevīgas cenas. Savukārt klientu lojalitātes programmas ir tās, kas pircējiem piedāvā vēl arī kādu pievienoto vērtību,” norāda “Rimi” pārstāve.

Nākotnē klientu lojalitātes programma tiks izstrādāta arvien detalizētāk, kas ļaus paplašināt tiešā mārketinga iespējas, uzrunājot klientus personīgāk, norādīja Valnere.

Savukārt “Maxima” lojalitātes kartes sāka izvērst 2004.gadā, pērnā gada nogalē sagaidot jau 500 000 aktīvo lietotāju. “Paldies” karte ļauj uzkrāt “paldies naudu” par jebkuru pirkumu, kas nozīmē 15% atlaidi ikvienai precei un līdz pat 50% atlaides dažādām precēm īpašās akcijās. Līdztekus tam “Paldies” kartei ir astoņi partneri, no kuriem pircēju vidū pašlaik vispopulārāk ir izmantot atlaidi degvielas iegādei “Lukoil” degvielas uzpildes stacijās un iegādāties būvmateriālus “Kuršu” veikalos. Visjaunākais partneris ir veļas mazgātavas “Irve”, kas ar “Paldies” karti piedāvās 15%-20% atlaidi, stāstīja SIA “Maxima Latvija” preses sekretārs Ivars Andiņš.

Pērn atlaidēs “Paldies” karšu īpašnieki “Maxima” veikalos saņēmuši trīs miljonus latu, bet visā kartes pastāvēšanas laikā kopā – 15 miljonus latu. “Svarīgākais nākotnes mērķis ir šo papildu piedāvājumu skaitu paplašināt un “Paldies” kartes lietotāju skaitu vēl palielināt,” teica Andiņš.

Arī tirdzniecības centru apsaimniekotājs “Linstow Center Management” kopš 2009.gada piedāvā “Galactico privilēģiju karti”, kas nodrošina klientam dalību “Galactico privilēģiju programmā”. “Klientu skaits mērāms vairākos desmitos tūkstošu. Statistika liecina, ka 80% klientu karti lieto regulāri, kas ir ļoti augsts aktīvo lietotāju īpatsvars. Privilēģiju karte ir ļoti efektīvs risinājums gan klientiem, gan tirgotājiem,” norāda tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska.

Pēc Majevskas teiktā, pircēju paradumos vērojama tendence meklēt izdevīgumu, atlaides, un šis faktors kļūst par nozīmīgu izvēles kritēriju. Tāpēc “Privilēģiju karte” ir kļuvusi tik populāra. Šīs kartes piesaista veikaliem arī papildu apgrozījumu. Turklāt līdz ar šīs kartes ieviešanu vairāki veikali savas lojalitātes programmas veido uz “Galactico privilēģiju kartes” bāzes – tā ir ērta sistēma, mazākiem uzņēmumiem nav jāinvestē savu lojalitātes karšu izveidē.

2010.gadā “Galactico” sadarbībā ar “DnB Nord banku” izveidoja arī norēķinu karti “Galactico Visa”, kas, norēķinoties par pirkumu, vienlaikus pilda arī privilēģiju kartes funkciju visos piecos šī tīkla tirdzniecības centros Rīgā. “Galactico Visa” var izmantot gan kā karti algas saņemšanai, gan kā papildu norēķinu karti.

Ar katru “Galactico” karti tiek reģistrēti vidēji pieci pirkumi mēnesī par summu aptuveni 13 lati, kas ir ļoti labs rādītājs pret vidējo pirkumu tirdzniecības centros vispār un pret banku statistiku par maksājumu karšu lietošanas biežumu – kas ir apmēram trīs darījumi mēnesī, atzina Majevska.

Nākotnes plānos ietilpst vēl vairāk palielināt tirdzniecības vietu skaitu “Galactico” tirdzniecības centros, kas piedāvā garantētās atlaides “Galactico Privilēģiju programmas” dalībniekiem.

Šī gada pirmajā ceturksnī reģistrētais apgrozījums “Galactico” tirdzniecības centros, izmantojot “Galactico privilēģiju” un “Galactico Visa” kartes, veido 4,4 miljonus latu, reģistrējot kopumā vairāk nekā 320 000 pirkumu.

NOZARE.LV

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Saistītie raksti

Būt tuvāk viens otram un savām vērtībām

00:00
21.12.2025
29

Cēsu klīnikas ­­­­dar­binieki tikās gada izskaņas svinīgā pasākumā “Tuvumā”, lai atskatītos uz paveikto, novērtētu sasniegto un pateiktu paldies. Pasākuma vadmotīvs šogad bija tuvums – viens otram, savām vērtībām un svētku priekam. Cēsu klīnikas valdes priekšsēdētāja daktere Inga Ažiņa “Druvai” pauda: “Aizvadītais gada izskaņas pasākums mums visiem bija īpašs – ne tikai tāpēc, ka varējām satikties […]

Jaunpiebalgā zināšanas un prasmes veicina ziedošanu bērniem ar kustību traucējumiem

00:00
20.12.2025
53

Ar erudīcijas spēli “Apslēptās zināšanas” un dāsni nosolītiem amatnieku un mājražotāju darbiem Jaunpiebalgā savākti 2141 eiro bērnu ar kustību traucējumiem atbalstam. Labdarības pasākums – aizraujošas zinību sacensības un vietējo meistaru darbu izsole – pagasta Kultūras centrā notika otro gadu. Idejas iniciatore Kitija Stauvere ir bērnu un jauniešu interešu centra “Tagad” vadītāja. “Tas bija negaidīti! Tā […]

Sēņu festivāls labi “iesakņojas”

00:00
19.12.2025
50

Jau trešo gadu Cēsīs norisinājās īpašs sēņu un mākslas vienotībai veltīts festivāls, kas šogad ieguvis nosaukumu “Mikokultūra”, ik gadu tā programmai – tāpat kā sēnēm labvēlīgos apstākļos – tikai pieaugot un paplašinoties. Aizvadītajā sestdienā dažādās pilsētas vietās apmeklētāji varēja gūt visnotaļ plaša spektra informāciju par sēnēm – no to audzēšanas pieredzes stāstiem, sēņu kulinārijas brīnumu […]

Cēsīs autobusi sāk kursēt no atjaunotā Stacijas laukuma

00:00
18.12.2025
404

15.decembrī gan kājāmgājēji, gan autobraucēji ievēroja, ka Cēsu Stacijas laukumā vairs nav norobežojošo zīmju, kas liegtu kustību. Tā kā pabeigti galvenie rekonstrukcijas darbi, šodien no plkst. 12 AS “CATA” atsāks reisu izpildi un pasažieru apkalpošanu atjaunotajā teritorijā, izmantojot jaunizveidotās iekāpšanas un izkāpšanas platformas. Galvenais, kas iedzīvotājiem jāievēro, – tagad transporta kustība Stacijas laukumā organizēta pa […]

Straupe – maza toreiz un tagad. Pamanāma un zināma

10:05
17.12.2025
136

Straupe bija mazākā pilsēta Hanzas savienībā pirms gadsimtiem un tāda ir arī mūsdienu tīklojumā “Jaunā Hanza”.  “Vēsturiskā atmiņa veido identitāti. Hanzas savienība ir saistīta ar Straupi. Kaut tas bija ļoti tālā pagātnē, pret šo laiku ir pozitīva attieksme. Straupie­šiem sava vēsture ir svarīga,” saka Lielstraupes pils pārvald­niece Rudīte Vasile un pastāsta, ka ik vasaru Pārgaujas […]

Ne tikai kārtības sargi, bet arī iedvesmas avots cits citam

00:00
17.12.2025
583

Gadskārtējā policistu apbalvošanas pasākumā, kas aizvadītajā nedēļā norisinājās Limbažos, arī šoreiz par īpašākiem darba sasniegumiem vai ievērojamu dienestā aizvadīto laiku godināta virkne Vidzemes kārtībsargu, tostarp arī 18 no Dienvidvidzemes iecirkņa, kura pārziņā ir Cēsu un Madonas novads. Atzīmējot Valsts policijas (VP) 107. gadadienu, teju 60 Vidzemes reģiona pārvaldes (VRP) likumsargu 11. decembrī bija aicināti uz […]

Tautas balss

Egle rada prieku

09:57
17.12.2025
19
Cēsniece L. raksta:

“Priecājos par Cēsu galveno egli Vienības laukumā. Tā izgreznota ļoti jaukām gaismiņām. Prieks skatīties gan autobraucējiem, gan gājējiem. Šajās tumšajās dienās, ieraugot mirdzošās spuldzītes, sejā iezogas smaids,” sacīja cēsniece L.

Klientus necenšas piesaistīt

15:11
13.12.2025
37
Lasītāja I. raksta:

“Cēsīs “Latvijas Pasta” nodaļa tagad atrodas tirdzniecības centrā “Solo”. Ieejot lielajā ēkā, grūti saprast, kur atrodas pasts. Ir gan izlikta plāksne ar norādi, bet to var arī nepamanīt. Informācijas statīvs novietots uz grīdas, savukārt košie un pamanāmie veikalu nosaukumi virs tirdzniecības telpu durvīm neapzināti liek starp tiem meklēt pasta nosaukumu. Cilvēks skatās un nesaprot, kur […]

Latvijas preces - dārgas

15:11
13.12.2025
35
Seniore M. raksta:

“Visur mudina pirkt Latvijas pārtikas preces. Bet, kad veikalā paskatās, cik tās maksā, tomēr jāizvēlas ievestie produkti. Ne­zinu, vai pie vietējās produkcijas augstajām cenām vainojami tirgotāji vai ražotāji, bet kaut kas tur nav kārtībā. Vēl arī jāsaka, ka ne vienmēr vietējā produkta garša ir labāka nekā importētajām precēm. Protams, tas ir gau­mes jautājums, bet man […]

Ko mainīs likuma maiņa

11:58
07.12.2025
50
1
Lasītāja A. raksta:

“Lasu, ka mājdzīvnieks, suns, kaķis vai cits, nedrīkstēs būt īpašums. Bet kāds tad tam būs statuss, un kuram būs jāuzņemas atbildība par dzīvnieka ēdināšanu, uzraudzību, apstākļiem, kādos tas tiek turēts? Ja tas nav mans īpašums, kādu atbildību no manis var prasīt? Šķiet, juridisko formulējumu maiņa radīs daudz neskaidrību, nesapratnes. Kas sunīti, kaķīti vai papagaili mīl, […]

Cik dārgas dāvanas nes Ziemassvētku vecītis

11:57
06.12.2025
51
1
Vecmāmiņa raksta:

“Gatavojamies Zie­mas­svētkiem. Bērni raksta vēstules vecītim, stāstot, ko vēlas saņemt dāvanās, taču viņu vēlmes kļūst aizvien lielākas. Cits prasa jaunāko aifonu, cits ceļojumu uz Amerikas Disnejlendu. Saprotu, ka laiks sarežģīts, skolā, īpaši lauku mācību iestādēs, kopā mācās turīgā zemnieka un trūcīgā rokpeļņa bērns. Viens uz svētkiem saņems slēpošanu Austrijā, otrs varbūt jaunu džemperīti. Kā sadzīvot? […]

Sludinājumi