Rajona iedzīvotāja Marika satraukta zvanīja uz redakciju un stāstīja, ka Cēsīs datortehnikas veikalā “Salons Vidzeme” nopirkusi jaunu datoru. Pārnākusi mājās, sieviete atklājusi, ka datoram nav ieinstalēta skaņa. Sieviete atzina, ka nepārzina datorus, tieši tādēļ vēlējusies, lai iegādātā datortehnika būtu darba kārtībā.
“Uztaisīja mani par vainīgu. Sacīja, ka pati esmu programmas sajaukusi un neko nesaprotot. Atteicās atbraukt uz mājām un tikko nopirktajā datorā programmu ieinstalēt. Nesaprotu, vai tiešām man jājūtas vainīgai par kāda cita neizdarību un bezatbildību. Biju spiesta saukt palīgā zinošu cilvēku no malas, kurš palīdzēja novērst nepilnības. Par izpalīdzēšanu samaksāju desmit latus. Jūtos tiešām sarūgtināta un nedomāju, ka man šajā situācijā būtu jājūtas vainīgai,” rūgtajā pieredzē dalījās Marika.
Salona direktors Normunds Kažoks skaidroja, ka datorā ir bijis paredzēts – skaņas programmai jābūt ieinstalētai.
“Ja klientam ir problēmas ar tehniku, viņš to atved uz salonu, un mēs to novēršam. Mums nav jābrauc pie klientiem uz mājām, lai veiktu kādus darbus. Arī par šo situāciju esmu informēts. Diemžēl nākas atzīt, ka ir cilvēki, kuriem nav ko darīt,” sacīja N. Kažoks un tiešā veidā norādīja, ka “Druvas” redakcijai nav nekādu tiesību iejaukties šajā lietā un veikt izmeklētāja funkcijas. Klientam pašam jātiekot galā, ja radušās kādas problēmas.
Komentāri