Tirdzniecības centrs (TC) „Valleta” joprojām ieņem stabilu pozīciju Vidzemes reģionā kā iecienītākais tirdzniecības centrs – to apliecina jaunākie finanšu rādītāji, jo šogad pieaudzis tirdzniecības centra apgrozījums, pirkumu skaits un arī tirdzniecības centra apmeklējums.
TC „Valleta” apgrozījums šī gada 10 mēnešos, salīdzinot ar 2009.gada attiecīgo laika periodu, ir pieaudzis par 12% un pirkumu skaits ir palielinājies par 16%. TC „Valleta” direktore Sigita Švarca pozitīvos finanšu rādītājus skaidro ar mērķtiecīgu darbu, kas vienlaicīgi vērsts uz tirdzniecības centra sortimenta paplašināšanu un uz dažādām akcijām, kas vidzemniekiem iepirkšanos padara ne tikai par nepieciešamo lietu iegādes procesu, bet arī par patīkamu brīvā laika pavadīšanas veidu. Tas ir pamats tam, ka šī gada 10 mēnešos TC „Valleta” apmeklētāju skaits ir pieaudzis par 19%, salīdzinot ar konkrēto laika posmu pērn.
Atbilstoši pircēju vēlmēm, TC „Valleta” ir nodrošinājusi preču un pakalpojumu sortimenta dažādošanu, – šī gada laikā TC „Valleta” ir atvērtas 13 jaunas tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietas: apģērbu, apavu, pakalpojumu sniedzēju, aksesuāru un specializēto veikalu segmentos. Ņemot vērā vidzemnieku vēlmi pēc iepirkšanās pusdienot un vakariņot, TC „Valleta” šogad tiks atvērts restorāns „Gauja”, kas atradīsies tirdzniecības centra 4.stāvā.
TC „Valleta” direktore Sigita Švarca akcentē reģionālā tirdzniecības centra ekonomisko aspektu, jo vidzemniekiem TC „Valleta” tirdzniecības vietās iepirkties ir lētāk un izdevīgāk, turklāt reģionā tiek nodrošināts līdzvērtīgs sortiments Rīgā esošajiem tirdzniecības centriem. Kā atzinuši arī pircēji, iepirkšanās sava reģiona tirdzniecības centrā ietaupa gan laiku, gan benzīna izdevumus, kas rodas, dodoties uz Rīgu. Šobrīd TC „Valleta” esošajās tirdzniecības vietās strādā aptuveni 400 darbinieku, līdz ar to arī nodokļi neaizplūst uz galvaspilsētu un tiek novirzīti tieši Vidzemes reģiona attīstībai.
TC „Valleta” kopējie rādītāji par 10 mēnešiem 2010. pret 2009.gadu:
Apgrozījums palielinājies par 12%
Izdarīto pirkumu skaits palielinājies par 16%
Apmeklējums palielinājies par 19%
Komentāri