Gatavojoties Lieldienām, olu un olu produktu ražotājs AS “Balticovo” plāno divkāršot ražošanu un pārdot aptuveni 20 miljonus olu, informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Arnis Veinbergs.
Veinbergs prognozēja, ka olu pieprasījums Lieldienās, kā ierasts, dubultosies.
“Parasti Lieldienu laikā pieprasījums pēc olām divkāršojas, un paredzam, ka tā būs arī šogad. Tādējādi Lieldienu laikā plānojam pārdot aptuveni 20 miljonus olu. Ražošanas jauda uzņēmumā ir nepārtraukti vienāda katru kalendāro gada dienu, svārstības mēdz būt piecu līdz desmit procentpunktu robežās. Vidēji dienā saražojam aptuveni 1,4 miljonus olu. Savukārt svētkiem gatavojamies pusgadu iepriekš, kad laikus plānojam gan piegādes, gan realizāciju,” sacīja Veinbergs.
Pircēju pieprasītās baltās olas krāsošanai “Balticovo” neplāno ražot, un tās tiks ievestas, sacīja Veinbergs, gan nenorādot gaidāmos apjomus.
“Tāpat kā pērn, arī šogad baltās olas ievedīsim no Somijas un izplatīsim lielveikalu tīklos. Balto olu nepietrūks. Tomēr olu kaujās parasti uzvar brūnās olas, jo tās ir izturīgākas, tāpēc mēs tās uzskatām par labākām,” sacīja Veinbergs.
Kā ziņots, “Balticovo” apgrozījums 2010.gadā sasniedza 21,2 miljonus latu, kas ir par 1,3 miljoniem latu mazāk nekā 2009.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 22,5 miljoni latu. Pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, apgrozījums samazinājies par 5,8%, ko uzņēmums skaidro ar olu pārdošanas cenu samazināšanos visā Eiropas Savienībā,.
“Balticovo” dibināts 1993.gadā, atrodas Iecavas novadā. Investīcijas uzņēmumā kopš tā rekonstrukcijas 2004.gadā ir aptuveni 18 miljoni latu. “Balticovo” eksportē 70% no visas saražotās produkcijas, ražošanas apjomi pēdējo piecu gadu laikā pieauguši divarpus reizes.
No 2009.gada maija AS “Balticovo” akciju kontrolpakete ar 95% uzņēmuma akciju pieder SIA “BCO”, kuras īpašnieki ir Latvijas pilsoņi – “Balticovo” ilggadējais ģenerāldirektors Valdis Grimze un Tatjana Poplavska.
NOZARE.LV
Komentāri