SIA “Aktīvā tūrisma centrs “Eži”” (“Eži”) 1.jūnijā plāno atklāt jaunu mājaslapu, intervijā
sacīja “Ežu” valdes priekšsēdētājs Rolands Melbārdis.
Kā stāsta Melbārdis, iepriekš mājaslapu tika plānots atklāt jau maijā, taču iekavējušies dažādi tehniskie darbi. “Modernizētā mājaslapas versija pavērs iespēju aktīvāk iesaistīt lasītājus, publicējot savas bildes un stāstus. Tā mums izmaksāja aptuveni 700 latu, jo lielāko daļu darījām paši un tāpat mums ir daudzi sadarbības partneri, kas palīdz,” skaidro Melbārdis.
“Ežu” valdes priekšsēdētājs uzskata, ka šis gads apgrozījuma un pieprasījuma ziņā būs līdzīgs 2010.gadam, kaut gan jau tagad uzņēmums novērojis pozitīvi pieaugošu pieprasījuma tendenci.
“Ik pa laikam izdomājam kaut ko jaunu. Piemēram, šajā ziemā organizējām tematisko maršrutu slēpotājiem, kas savienoja divas alusdarītavas – Brenguļu un Valmiermuižas. Šo ideju turpinot, 7.maijā rīkosim pasākumu laivu braucējiem, kas notiks pa Abula un Gaujas upēm un savieno šī alusdarītavas. Uzņēmumiem cenšamies sekot līdz viņu interesēm, vēlmēm un pieprasījumam – vai tās ir tendences pasākumā vairāk iesaistīt modernās tehnoloģijas vai jaunas pasākuma koncepcijas utt. Piemēram, tagad populārs kļuvis arī mini orientēšanās skriešanas sacensības “Pilsētas kods”,” klāsta Melbārdis.
SIA “Aktīvā tūrisma centrs “Eži”” dibināts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 15 400 latu, kas tika atmaksāts 2008.gadā. Puse uzņēmuma kapitāldaļu pieder valdes priekšsēdētājam Rolandam Melbārdim, otra puse – Mārtiņam Malceniekam.
2007.gadā izveidoti saistītie uzņēmumi SIA “Eži pasākumu aģentūra” un SIA “Eži noma”.
SIA “Eži pasākumu aģentūra” pērn nopelnīja aptuveni 15 000 latu, kas ir trīs reizes vairāk nekā 2009.gadā, bet apgrozījums palielinājās par aptuveni 40% un bija aptuveni 260 000 latu. SIA “Eži noma” apgrozījums pērn bija aptuveni tādā pašā 2009.gada līmenī – vairāk nekā 19 000 latu -, bet peļņa nedaudz samazinājās – no 5610 latu 2009.gadā uz aptuveni 3000 latu pērn.
LETA
Komentāri