Lai Valmieras iedzīvotāji varētu ziņot par problēmām pilsētā, portālā “www.valmiera.lv” izveidots elektronisks rīks – Operatīvās rīcības dienests, informēja Valmieras Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļā.
Ar elektroniskā rīka palīdzību Valmieras iedzīvotāji ātri, ērti un operatīvi var informēt pašvaldību par bojājumiem ielu, apgaismojuma infrastruktūrā, pilsētvidē, klaiņojošiem dzīvniekiem un tamlīdzīgiem jautājumiem.
Vienlaikus Operatīvās rīcības dienests ir problēmu uzskaites un kontroles sistēma, kas nodrošina ātru iedzīvotāju sniegtās informācijas apstrādi, ļaujot nekavējoties reaģēt un operatīvi novērst problēmas, incidentus un nestandarta situācijas.
Lai informētu par novērotu bojājumu, klaiņojošiem dzīvniekiem un citiem jautājumiem, lietotājam portālā “www.valmiera.lv” jāaizpilda pieteikuma forma. Pēc pieteikuma aizpildīšanas lietotājs saņems apstiprinājumu savā elektroniskajā pasta kastē.
Par to, kādā stadijā ir saņemtā informācija (saņemts, izpildē, izpildīts), var sekot līdzi atšķirīgas krāsas atzīmēm problēmu kartē. Pēc problēmas novēršanas pieteicējs saņems ziņu elektroniskā pasta kastē.
Informāciju par problēmām pašvaldība pieņems arī citādā veidā – telefoniski, zvanot 64 207 120 Valmieras pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centram, rakstot e-pastu uz adresi “pasts@valmiera.lv” vai personīgi vēršoties Lāčplēša ielā 2, Valmierā.
Operatīvais rīcības dienesta izveide pašvaldībai nav prasījusi papildus izdevumus, un iecere īstenota, izmantojot esošos resursus. LETA
Komentāri