Trešdiena, 12. novembris
Vārda dienas: Kaija, Kornēlija

Par klientu ērtībām tiek domāts

Druva
00:00
01.03.2008
7

Uz jautājumiem, kas radušies “Latvenergo” klientiem, atbild AS “Sadales tīkls” valdes loceklis Ainārs Feldmanis.

– “Latvenergo” vienoto bojājumu pieteikšanas tālruni 80200404 ļoti grūti sazvanīt. Kādēļ nevarēja palikt tā, kā bija – katrā rajonā zvanīja dispečeram un ziņoja par bojājumu?

– Mums nav tādas struktūrvienības, kas spētu apkalpot visus zvanus, kad izveidojas ārkārtas situācija. To nevarējām nodrošināt tad, kad zvanīja rajonu dispečeriem, ne arī tagad, kad klientu zvanus saņem “Latvenergo kontaktu centrs”. Veco sistēmu nevarējām saglabāt, jo dispečeriem ikdienā ir citi darba pienākumi, lai krīzes situācijās varētu atbildēt uz klientu zvaniem, būtu nepieciešams piesaistīt papildu cilvēkus. Taču “Kontaktu centrā” nopietni domājam, kā jautājumu risināt, ir doma slēgt līgumu par pārplūdes zvaniem, lai atbildes saņemtu visi klienti mirklī, kad tas nepieciešams.

– Vai līdz ar vienotās klientu sistēmas izveidi nav radusies situācija, ka paiet ilgāks laiks no bojājuma pieteikšanas līdz novēršanai?

– Noteikti ne, taču atzīstu, ka šobrīd klientu centra darbinieces nevar pateikt, cik ilgā laikā bojājumu novērsīs, kā to agrāk darīja rajonu dispečeri. Viņas redz tikai faktu – ir vai nav bojājums novērsts.

– Arī informācijas tālruni 80200400 ir grūti sazvanīt. Kādēļ pastāv šādas problēmas?

– 2007.gadā uz informācijas tālruni piezvanīja 1,6 miljoni klientu, vidēji 140 tūkstoši mēnesī. Izrādās, 40 procenti zvanu ir par norēķiniem, dažādām kļūdām, neskaidrībām. Ja izdotos tās samazināt, izskaust kļūdas un mēnesī piezvanītu 90 tūkstoši klientu, nebūtu problēmu mūs sazvanīt.

– Viens no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem – elektroenerģijas apmaksas grāmatiņas pilnas, kur lai tiek pie jaunām? Iedzīvotāji sūdzas, ka izsūtītās kvītis pie viņiem nenonāk laikus.

– Mūsu uzdevums nodrošināt izsūtīšanu, cik ilgā laikā piegāde notiek, atkarīgs no “Latvijas Pasta”. Jaunā tipa norēķinu grāmatiņu vai kvīšu izsūtīšana ir automatizēta. Kā sistēma saņem 11. kvīti, tā automātiski klientam izsūta jaunās. Sistēma jauna, iespējamas kļūdas, kuras cenšamies pamanīt un labot. Tāpat klientam ir iespēja piezvanīt uz “Kontaktu centru” un palūgt, lai izsūta jaunas kvītis, var tās pasūtīt “Latvenergo” mājas lapā. Pastāv arī iespēja par elektrību norēķināties internetbankā un bankomātos.

– Kādas ir lielākās kļūdas, ko pieļauj iedzīvotāji ?

– Daudz un dažādi sīkumi, kas liekas nieks, bet datorizētā sistēmā tie kļūst par problēmu. Piemēram, neprecīzi nolasīti skaitītāju rādījumi. Ļoti bieži gadās, ka klientam beigušās kvītis, viņš tās aizņemas no kaimiņa, bet tur parādās cits klienta numurs, līdz ar to klients samaksājis par kaimiņu, bet mums paliek parādā.

Vēl kļūdas rodas, kad klients raksta savu klienta numuru – viņam liekas, ka tās nulles ir nevajadzīgas, bet sistēma līdz ar to viņu nepazīst. Tā jau varētu turpināt un tupināt, tādēļ aicinājums klientiem – uzmanīgi aizpildīt maksājumu dokumentus – pārliecināties, ka pareizi nolasīti rādījumi, precīzi uzrakstīts klienta numurs un arī rēķina numurs.

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Saistītie raksti

Uzņēmēju interesēs maina auto stāvēšanas režīmu

00:00
12.11.2025
121

Aizvadītajā ceturtdienā Cēsu centrā uzmanīgākie autobraucēji pamanīja ko nedaudz mainītustāvēšanas atļaujas zīmēs, un piektdien arī Cēsu novada pašvaldības mājaslapā parādījies paziņojums par jauno kārtību – pilsētas centrā noteiktos ielu posmos, kas vijas ap Vienības laukumu un Vidzemes koncertzāli, ir pagarināts kritiskais laiks, kad šoferiem jāpieskata sava auto stāvēšanas ilgums. Ja līdz šim Vaļņu, Raunas, Izstādes […]

T/c VALLETA Valmierā aicina uz ATLAIŽU BRĪVDIENĀM

13:28
11.11.2025
15

Atsvaidzināt rudens garderobi, iegādāties nepieciešamās lietas ziemai, sākt gādāt Ziemassvētku dāvanas, turklāt, iepērkoties ietaupīt un varbūt pat laimēt. Šādu iespēju 15. un 16. novembrī atkal piedāvās Latvijā lielākais tirdzniecības centrs ārpus Rīgas – VALLETA, aicinot reģiona iedzīvotājus apmeklēt ATLAIŽU BRĪVDIENAS. Divas dienas – sestdien un svētdien – rudens un ziemas kolekciju apavus būs iespējams iegādāties […]

Platforma STARS papildināta ar teju 40 izglītības programmām digitālo prasmju apguvei

11:19
11.11.2025
43

Prasmju pārvaldības platformā STARS (www.stars.gov.lv) pieaugušajiem šobrīd pieejamas teju 40 izglītības programmas, kas palīdz apgūt darba tirgū pieprasītās digitālās prasmes. Mācībām pieejams finansiāls atbalsts, veicinot prasmju pilnveides iespēju pieejamību iedzīvotājiem visā Latvijā. Kā norāda Elīna Purmale-Baumane, VIAA Pieaugušo izglītības departamenta direktore, lai mainītu pieaugušo mācīšanās kultūru, būtiski ir radīt apstākļus, kas sniedz iespējas mācīties ērti, […]

Mirdzēs lāpas un skanēs zēnu kora balsis. Godinām brīvības cīnītājus

00:07
11.11.2025
64

Šovakar, 11.novembrī, godinot brīvības cīnītājus, Cēsu Lejas kapos pie pieminekļa kritušajiem Latvijas valsts neatkarības izcīnītājiem, kur pulcēsies lāpu gājiena dalībnieki, dziedās Cēsu 1.pamatskolas zēnu koris. Kora diriģente Ilze Grīn­felde teic, ka ideja par zēnu dalību piemiņas brīdī nākusi no Cēsu Kultūras centra, taču tā nav gluži pirmā reize, kad skolas puišu kolektīvs kuplina Lāčplēša dienas […]

Trīs amatierteātri pārstāvēs novadu skatē Limbažos

00:00
11.11.2025
109

Liepā, Jaunpiebalgā un Vecpiebalgā astoņi novada amatierteātri skatē žūrijas vērtējumam spēlēja savas izrādes. Raiskuma amatierteātra “Punkts uz i” iestudējumu “Visi ceļi ved uz Pločiem” vērtētāji noskatījās iepriekš.  Izrādes skatījās un vērtēja žūrija -    Ausekļa Limbažu teātra režisore un vadītāja Inta Kalniņa, aktrise, “Teātra TT” producente    Anna Putniņa un režisors un aktieris Valdis Lūriņš.  […]

Dzērbenē "atdzīvināts" brūkošais muižas stallis

00:00
10.11.2025
124

Izdekorē, un cits skats Vairākus gadus par graustiem pie Dzērbenes nav runāts, pirms tam bija dažādas ieceres, bet  īstenošanai nebija naudas. Kādreizējais Dzērbenes muižas stallis un klēts brūk, taču mūra ēkas ar arkādi galvenās fasādes centrā nevar nepamanīt, tās piesaista tūristus, bet dzērbeniešus satrauc celtņu izskats. Apspriežoties Cēsu novada Vecpiebalgas apvienības pārvaldes vadītājai Leldei Burdajai, […]

Tautas balss

Medijam ir spēks

09:27
12.11.2025
13
Lasītājs raksta:

“Pērn un šī gada sākumā zvanīju “Druvai” par to, cik sliktā stāvoklī ir Liepas dzelz­ceļa pārbrauktuve. Šovasar beidzot to salaboja. Domāju, savs nopelns tajā ir arī avīzei. Paldies!” pauda lasītājs.

Lācis mūsdienās

09:23
12.11.2025
13
Seniors raksta:

“Klausos, kā speciālisti televīzijas radījumā saka, ka lāči ienākuši Latvijā un mums ar tiem turpmāk jāsadzīvo. Protams, lāči senāk dzīvojuši Latvijas teritorijā, bet tie pamazām izmedīti, jo bijuši bīstami ganāmpulkiem un arī cilvēkiem. Tagad cenšamies atjaunot plēsīgo dzīvnieku populāciju, bet, šķiet, neaizdomājamies, ka saimnieciskā darbība un cilvēku dzīves­veids simts gados pilnībā mainījies. Vide atšķiras no […]

Soliņu trūkums kā gadu desmitu tradīcija

08:20
10.11.2025
31
Cēsniece raksta:

“Gadiem runā, ka Cēsīs ir pārāk maz soliņu, bet pašvaldība izliekas nedzirdam. Man diezgan bieži ir jāiet uz klīniku, esmu krietnos gados, bet eju kājām, jo nav pārāk tālu. Tomēr atsēsties pa laikam vajag. Ejot pa Glūdas ielu, līdz Lenču ielai nav neviena soliņa. Pie jauniešu centra autobusu pieturas ir metāla sēdekļi, bet tie tomēr […]

Kas aizstāvēs stirnu?

08:19
09.11.2025
23
Lasītāja raksta:

“Aizvien nerimst satraukums par Bauskas novadā nošautajiem suņiem. Protams, jāizpēta, vai situācija tiešām bija tāda, ka dzīvnieki jālikvidē. Tomēr jocīgi, ka neviens nerunā par saplosīto stirnu, kas bija redzama fotogrāfijās. Vai šo dzīvnieku aizsardzība nerūp nevienam?” pārdomās dalījās lasītāja.

Nav jāpārmet, bet jāpalīdz

08:16
09.11.2025
25
Iedzīvotāja raksta:

“Izlasīju “Druvā” par sirmgalvi, kura Taurenē baro ap trīsdesmit kaķu. Uzskatu, ka nedrīkst kundzei to pārmest un teikt, ka tagad viņai pašai ar visiem dzīvniekiem jātiek galā. Saprotams taču, ja pie tevis atnāk bezpalīdzīgs dzīvnieks, tu viņu pabarosi. Es arī esmu sastapusies ar līdzīgām situācijām. Ik pa laikam man pieklīdis kāds kaķis, domājams, no kaimiņu […]

Sludinājumi