“Pirms vairākiem gadiem kādā bankā paņēmu hipotekāro kredītu uz daudziem gadiem. Toreiz gan procentu likmes, gan ienākumi bija citi. Šobrīd jūtu, ka nevaru atļauties 250 latus mēnesī maksāt bankai. Kas man būtu jādara? Vai dzīvoklis jāpārdod pašam?” jautāja “Druvas” lasītājs no Cēsīm.
Sazinoties ar Swedbank Cēsu filiāles vadītāju Ilzi Sončiku, “Druva” saņēma šādu atbildi: “Ir atsevišķas situācijas, kad vienīgais racionālais risinājums klientam tiešām ir īpašuma pārdošana, šādās situācijās klientiem ir svarīgi saņemt operatīvu un profesionālu palīdzību. To var piedāvāt tirgū pats klients, taču arī banka var sniegt klientam vajadzības gadījumā šādu servisu ar savu kompetenci, plašu sadarbības loku un resursiem. Vēlos uzsvērt, ka aiz aizkavētā maksājuma ir konkrēts cilvēks, un tie joprojām ir bankas klienti, kas nonākuši grūtībās, kuras kopīgi ar banku ir jāatrisina. Banka ir ieinteresēta klienta stabilitātē un ir gatava palīdzēt saglabāt īpašumu, par kuru jau vairāku gadu garumā mūsu klients maksājis. Turklāt lielākoties visām bankām ir vesela virkne risinājumu situācijām, ja mainījusies klientu maksātspēja.”
Komentāri