EHR Mediju Grupa atsāk Radio Latviešu Hiti plašu apraidi FM, nodrošinot aktuālas mūzikas latviešu valodā atskaņošanu Rīgā, Valmierā, Cēsīs, Smiltenē, Limbažos, Liepājā un Jēkabpilī. Rīgā radiostacija skanēs leģendārajā 101. FM frekvencē, kurā jau iepriekš raidījušas tādas mūsdienīgas radiostacijas kā Capital FM un Radio 101. Latvijas radiostacijās mūzika latviešu valodā tiek atskaņota par maz, jo dziesmas latviešu valodā ir unikāla mūsu kultūras sastāvdaļa. Radio Latviešu Hiti ļaus EHR Mediju Grupai nostiprināties Latvijas tirgū kā radio auditorijas līderim. Latviešu hitu devīze ir #Klausies savējos, jo EHR ir svarīgi atbalstīt vietējos mūziķus un pandēmijā cietušo izklaides industriju, informējot par nozares jaunumiem, koncertiem un pasākumiem Savējo ziņās.
“Dziedāt un klausīties dziesmas latviski mūsdienās ir stilīgi un šādā veidā mēs faktiski sniedzam atbildi uz sabiedrībā augošo pieprasījumu. Tas ir arī zināms Latvijas mūziķu darba novērtējums, jo tikai ar kvalitatīvu saturu un augstvērtīgu mūziku dzimtajā valodā mēs varam konkurēt sāncensībā ar globālo kultūru. Pēc EHR aplikācijas datiem Latviešu hiti jau gadiem ir populārākā radiostacija internetā, tādēļ izlēmām investēt vēl vienā FM tīklā un sniegt iespēju šo formātu izbaudīt visplašākajai auditorijai. Zīmolu Latviešu hiti, toreiz Latviešu Radio, radījām jau 2007. gadā, bet šobrīd no apraides internetā izejam jaunā, daudz augstākā līmenī un nodrošināsim apraidi lielākajā daļā Latvijas. EHR zīmolam šogad aprit 20 gadi un EHR Grupa kopumā jau 30 gadus ir radio biznesā. Radio Latviešu hiti atgriešanās FM apraidē ir dāvana mūsu uzticīgākajiem klausītājiem. Nu jau ar pieciem radiostaciju zīmoliem nodrošinām mūsdienīgu un demogrāfiski līdzsvarotu piedāvājumu Latvijas reklāmdevējiem, sasniedzot vairāk nekā 700 tūkstošus plašu auditoriju FM apraidē un digitālajā vidē ik nedēļu,” radiostacijas izveidi komentē Guntars Traubergs, EHR Mediju Grupas līdzīpašnieks un attīstības vadītājs.
Šobrīd radio Latviešu Hiti ir dzirdami Rīgā (101.0 FM), Valmierā (103.4 FM), Cēsīs (104.7 FM), Smiltenē (103.1 FM), Limbažos (103.0 FM), Liepājā (93.5 FM) un Jēkabpilī (93.4 FM), kā arī EHR.fm lapā un Latvijā populārākajā radio aplikācijā, kā arī citos radio servisos digitālajā vidē no jebkuras vietas pasaulē, tādējādi uzturot saikni ar latviešu diasporu. Atbilstoši mūsdienu mediju transformācijas tendencēm Latviešu Hiti būs aktīvi visos digitālajos kanālos. Līdzīgi Eiropas Hitu Radio un Radio SuperHits nodrošinās radošas digitālā satura programmas un, iespējams, paralēli pamata radiostacijai, veidos arī citas latviešu mūzikas digitālās straumēšanas rīkus, piemēram, HipHop un tml.
Iepriekš šajās frekvencēs skanēja modernā džeza radiostacija XO FM, kuras apraides tīklu un programmas franšīzi ir iegādājusies EHR Mediju grupa. Turpmāk XO FM skanēs internetā un EHR aplikācijā līdz atgriezīsies FM apraidē Rīgā.
“Radio Latviešu hiti atskaņo tikai rūpīgi atlasītus un populārus hitus latviešu valodā, kas pasniegti mūsdienīgā audio noformējumā. Pateicoties mūsu komandas pieredzei un zināšanai, esam izstrādājuši Radio Latviešu hiti programmatisko stilu, kas ļaus klausīties savējos, ienesot harmoniju un patiesas emocijas ik katrā automašīnā, birojā un mājās. Turklāt tā tiek veidota ciešā sadarbībā ar klausītājiem, kuri ar saviem balsojumiem par dziesmām EHR mājaslapā var ietekmēt dziesmu rotāciju un iekļūšanu topos. Mēs sadarbojamies ar plašu mūziķu un izpildītāju loku, veicinot Latvijas mūzikas nozares straujāku attīstību un konkurētspēju. Par būtisku Latviešu hiti programmas daļu turpmāk kļūs izklaides ziņas ar aktuālāko latviešu hitu ikdienas TOP 5 un nedēļas TOP 20, kā arī raidījums Latviešu Mūzikas Skatuve, kurā aktīvi sekosim visiem latviešu mūzikas notikumiem, atbalsts kuriem būs mūsu prioritāte,” uzsver Mārtiņš Poļakovskis, Radio Latviešu hiti programmas direktors.
Atbilstoši pētījumu kompānijas Kantar apkopotajiem datiem 2021.gada rudens un 2022.gada ziemas pētījuma periodā radio vecumā no 16 līdz 74 gadiem nedēļā vidēji klausījās 87,1% jeb 1 miljons 329 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. EHR Grupas stacijām klausītājs dienā atvēl vidēji divas stundas.
Apvienotā EHR Grupa šobrīd ir populārākā komerciālo radiostaciju grupa, atbilstoši FM un digitālajās platformās sasniegtajai auditorijai. EHR Mediju Grupā ietilpst pieci FM staciju zīmoli: trīs latviešu valodā raidošas radiostacijas – Radio Latviešu Hiti, SuperHits Radio, Eiropas Hitu Radio, kā arī divas krievu valodā raidošas radiostacijas EHR Russkie Hiti un Retro FM Latvija, kā arī EHR.fm – mūzikas straumēšanas WEB un APP serviss. EHR Mediju Grupas uzņēmumu konsolidētais neauditētais 2021. gada apgrozījums ir 1,5 miljoni eiro, bet peļņa – 160 tūkstoši eiro un tā nodarbina ikdienā ap 50 cilvēkiem.
Slēdz iekšā un klausies savējos!
Komentāri