Sākusies Satiksmes ministrijas un Autotransporta direkcijas rīkotā akcija ”Draudzīgākais autobusa šoferis”. Tās mērķis – pievērst sabiedrības uzmanību tālsatiksmes autobusu šoferu profesijai, celt tās prestižu, kā arī uzlabot pasažieru pārvadājumu kvalitāti un drošību.
Pasažierus aicina vērtēt tālsatiksmes autobusa šoferu darbu un attieksmi pret braucējiem trijās kategorijās – punktuālākais, izpalīdzīgākais un smaidīgākais šoferītis. Pasažieri aicināti izteikt arī priekšlikumus pārvadājumu uzlabošanai tālsatiksmes autobusos. Akcijas organizatori cer noskaidrot sev interesējošo informāciju par tālsatiksmes autobusu pasažieriem, lai labāk organizētu tālsatiksmes pasažieru pārvadājumus.
Akcija ilgs līdz 15.oktobrim. Tās laikā visos tālsatiksmes maršrutu autobusos būs izvietotas apdrukātas akcijas kastītes, kurās būs anketas. Pasažieri vērtējumu par autobusu vadītājiem varēs izteikt, gan sūtot vēstules ar apmaksātu atbildi, gan izmantojot elektroniskā pasta adresi akcija@atd.lv, e-pastā norādot pārvadātāju, maršrutu, šofera vārdu un uzvārdu, un vienu vai vairākas nominācijas.
Līdzīga akcija notika pirms diviem gadiem, un toreiz atzinīgus vārdus braucēji izteica arī par 25 uzņēmuma “CATA” autobusu šoferiem.
Komentāri