Rajona iedzīvotāja jautāja, kā būs jārīkojas ar neizmantotām vai atlikumā palikušām pavadzīmēm – rēķina veidlapām pēc nākamā gada 1. janvāra.
Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Cēsu nodaļā skaidroja, ka līdz 2008. gada 1. janvārim nodokļu maksātāji pēc izvēles vēl var izmantot stingrās uzskaites preču pavadzīmes – rēķina veidlapas un arī kokmateriālu transporta pavadzīmes – rēķina veidlapas.
VID Vidzemes reģionālās Cēsu nodaļas nodokļu maksātāju konsultācijas daļas vadītāja Mirdza Kuzņecova: “Atgādinām, ka pavadzīmes – rēķina veidlapu izmantošana darījumu noformēšanai pēc 2008. gada 1. janvāra nav pieļaujama. Atbildot uz jautājumu, kā rīkoties ar neizmantotām vai atlikumā palikušām pavadzīmēm – rēķina veidlapām pēc nākamā gada 1. janvāra, jāsaka – šiem nodokļu maksātājiem būs jāveic šo pavaddokumentu inventarizācija un jāsastāda akts par atlikumā esošajām veidlapām. Saskaņā ar inventarizācijas rezultātiem jāsagatavo un ne vēlāk kā līdz 2008. gada 15. janvārim jāiesniedz savā VID teritoriālajā iestādē pārskats par saņemto pavadzīmes – rēķina veidlapu izlietojumu un viens inventarizācijas akta eksemplārs. Neizlietotās pavadzīmes – rēķina veidlapas, pamatojoties uz sastādīto aktu, jānoraksta un jāuzrāda pārskata par pavadzīmju – rēķinu izlietojumu rindā “Anulēts”.”
Komentāri