“Latvenergo” klientiem, sākot ar šo nedēļu, vairs nav jāmēro ceļš uz Saules ielu, jo a/s „Sadales tīkls” tirdzniecības un darījumu centrā „Cēsu klēts” atvērusi jaunu klientu apkalpošanas centru.
Atklāšanā piedalījās a/s ”Sadales tīkls” valdes loceklis Ainars Feldmanis, Cēsu domes izpilddirektors Jānis Rozenbergs, kā arī vairāki Cēsu rajona pašvaldību vadītāji.
A.Feldmanis atzinīgi novērtēja, ka vairāki klienti jau pirms centra oficiālās atklāšanas paspējuši saņemt nepieciešamo palīdzību: “Tas vislabāk apliecina, ka tagad būsim pieejamāki.”
Klientu apkalpošanas centra konsultantēm Sandrai Lejietei un Jutai Āboliņai viņš vēlēja neaizmirst par klientiem, lai tie prom ietu, apmierināti ar pakalpojumu, ko sniedz „Sadales tīkls”. Jautāts par nepieciešamību pārcelties uz jaunām telpām, A.Feldmanis “Druvai” atzina, ka Saules ielā nav bijusi laba vieta, jo klientiem radīja problēmas tālais ceļš, it īpaši, ja viņiem nebija automašīnas. Uzņēmumā tiekot analizēts, cik liela ir klientu apmeklētība, lai noteiktu, kurās pilsētās iekārtot jaunus klientu apkalpošanas centrus.
“Cēsis ir viena no desmit pilsētām valstī, kur izveidots jauns centrs, jo klienti te ir pietiekami aktīvi. Tiesa, ir bažas, vai klientu pieplūdums tagad nebūs pārāk liels, bet esmu pārliecināts, ka darbinieces tiks galdā ar saviem pienākumiem. Tā kā jebkurā klientu apkalpošanas centrā varam apkalpot jebkuru Latvijas klientu, birojiem jāatrodas pilsētu centros, lai tie būtu viegli pieejami,” teica A.Feldmanis.
Jaunajā klientu apkalpošanas centrā noteikts elastīgs darba laiks, lai iedzīvotāji savus jautājumus varētu atrisināt arī darba dienu vakara stundās.
“Sadales tīkla” klientu apkalpošanas reģiona vadītāja Baiba Zārdiņa pastāstīja, ka jaunajā centrā varēs saņemt visus tos pakalpojumus, kas bija pieejami Saules ielā, tagad tie ir tuvāk klientiem.
“Lauku iedzīvotājiem bija problēmas nokļūt uz Saules ielu, tagad
viss ir pa ceļam.
Cēsu centra darbinieces ir zinošas par visiem pakalpojumiem un palīdzēs atrisināt ikvienu jautājumu, kas saistīts ar elektroenerģiju,” teica B. Zārdiņa, atgādinot, ka šajā
centrā nevarēs norēķināties par pakalpojumiem, kā to dažkārt pārprotot klienti.
Centrā var pieteikt arī bojājumus, lai gan šādos gadījumos izdevīgāk zvanīt uzreiz uz “Latvenergo” kontaktu centru.
Cēsu domes izpilddirektors Jānis Rozenbergs atzinīgi novērtēja „Latvenergo” sekošanu tirgus prasībām un klientu vēlmēm, radot šādu klientu apkalpošanas centru, rajona padomes priekšsēdētājs Andris Neimanis norādīja, ka šis varētu būt labs piemērs, kā jāveido centri, jo topošajos novados būs nepieciešami dažādi pakalpojumu sniegšanas punkti: “Mēs varētu mācīties no jums, kā tos ierīkot.”
Laba vēlējumus izteica arī Priekuļu pašvaldības vadītāja Māra Juzupa un Straupes pagasta padomes priekšsēdētājs Imants Kalniņš.
Centra atklāšanas pasākums netraucēja klientu apkalpošanu, un viņi tika arī pie svētku tortes. Klienti atzina, ka centra pārcelšanās uz jaunajām telpām ir ieguvums iedzīvotājiem, vien Ilmārs Greiškāns, kurš aktīvi izmanto centra pakalpojumus, norādīja, ka ir arī neliels mīnusiņš: “Saules ielā vienmēr varēja bez problēmām novietot mašīnu, te brīvu vietu atrast nav viegli. Bet kopumā ir apsveicami, jo tagad centra apmeklējumu var apvienot ar citiem veicamajiem darbiem pilsētā.”
Komentāri