“5. martā nācās braukt no Cēsīm caur Sērmūkšiem un Skujeni uz Nītauri. Sen tur nebiju braucis, nevarēju no galvas zināt pārbūvēto ceļu. Tikko izbraucis no Skujenes Nītaures virzienā, kādus simts metrus aiz apdzīvotas vietas zīmes darbības beigām, burtiski ielecu pamatīgā grāvī un pilnīgi nejēdzīgi sasitu automašīnu.
Iemesls vienkāršs – nebija uzstādīta neviena ceļa zīme, ka notiek ceļa remonts, nebija uzstādīta neviena ceļa zīme, ka priekšā ir 90 grādu līkums, nebija uzstādīta neviena ceļa zīme, ka jāsamazina braukšanas ātrums vismaz uz 30km/h, atļautais tur joprojām ir 90 km/h . Par to, ka ceļš nebija kaisīts, vispār nerunāju.
Meklējot traktoru, apstaigāju vairākas mājas. Uzzināju, ka esmu jau
n-tais, kurš tajā vietā avarējis. Arī divi ”CATA” autobusi,” vēstulē redakcijai raksta kāds autobraucējs. Viņš cer, ka apdrošinātāji segs auto remontu, ja ne, nāksies tiesāties ar ceļa apsaimniekotājiem.
To, ka šajā vietā Skujenē salīdzinoši bieži no ceļa nolido vai nespēj līkumā iegriezties automašīnas, apstiprina arī pašvaldības vadītājs Jānis Sekste. Pēc skujeniešu rēķina cietušas piecas vieglās mašīnas, divi autobusi, viens kravas auto ar baļķiem. ”Krustojums ir citāds nekā bija agrāk, savienojuma vieta kļuvusi augstāka, tie, kuri aizlido taisni, krīt no apmēram divu metru augstuma. Līkums ir ļoti ass, ja, braucot pa asfaltu, ieskrienas, to izņemt ne katram izdodas. Savukārt autobusi ir par gariem, lai bez problēmām izgrieztos,” pastāstīja pašvaldības vadītājs.
VAS ”Latvijas valsts ceļi” Vidzemes reģiona Cēsu nodaļas vadītājs Andris Kazāks ”Druvai” skaidroja, ka bīstamā vieta ir, no Skujenes braucot uz apvedceļu. ”Brīdinājuma zīme, ka pēc 150 metriem būs krustojums ar galveno ceļu, liek autovadītājiem uzmanīties. Pirms krustojuma kādreiz bija ceļa zīme ”Dodiet ceļu”, tās vairs nav, to atjaunosim.
Jā, līkums ir ass, te nepieciešama attiecīga zīme. To uzstādīsim. Dienā braucot, var redzēt, ka būs līkums, naktī, protams, orientēties grūti,” informēja A.Kazāks un uzsvēra, ka ceļa būvniecība nav pabeigta, tā atsāksies, tiklīdz to ļaus laika apstākļi. ”Tas ir pagaidu variants. Tiesa, varbūt atrasts ne labākais risinājums. Kad ceļu pabeigs, krustojumā problēmu nebūs, jo satiksmes plūsma virzīsies pa to ceļu, kuru vēl būvē,” sacīja A.Kazāks.
Komentāri