AS „Latvenergo” izveidojusi portālu e-latvenergo.lv, lai padarītu komunikāciju ar uzņēmumu vienkāršu un pieejamu jebkurā diennakts laikā. Ja klients ir reģistrējies e-latvenergo.lv, nav nepieciešams doties uz apkalpošanas centru, ne zvanīt uz informācijas tālruni – informāciju par elektroenerģijas pieslēgumu, patēriņu, maksājumiem un citiem ar “Latvenergo” saistītiem jautājumiem iespējams saņemt, nepārtraucot ikdienas darbus, tikai brīdi paliekot pie datora.
Viens no būtiskākajiem jaunievedumiem portālā ir iespēja pieteikt jaunu pakalpojumu – automātisko izlīdzināto maksājumu par patērēto elektroenerģiju. Tas dod iespēju noformēt regulāru un automātisku elektroenerģijas rēķinu samaksu. Katru mēnesi iespējams maksāt vienādu summu – vidējo maksu, kas tiek aprēķināta, ņemot vērā vidējo elektroenerģijas patēriņu pēdējos sešos mēnešos .
Automātisko izlīdzināto maksājumu pieteikt portālā ir ļoti vienkārši – klients sev izveido elektroenerģijas patēriņa prognozi un to apstiprina. Nākamais solis ir pieteikt automātisko rēķinu apmaksu savā bankas nodaļā. Ja maksātājs ir AS “Hansabanka” klients, automātisko rēķinu apmaksu iespējams pieteikt elektroniski turpat klientu portālā.
Piekļūt jaunajam portālam e-latvenergo.lv ir viegli – klients var reģistrēties, izmantojot AS „Hansabanka” vai „SEB Unibanka” internetbanku autorizāciju vai arī reģistrēties kā e-latvenergo.net lietotājs, saņemot lietotājvārdu un paroli.
Automātisko izlīdzināto maksājumu līgums ir beztermiņa. Aptuveni reizi gadā tiek salīdzināti skaitītāja rādījumi. Uzņēmuma darbinieki seko, kādam jābūt aptuvenajam skaitītāju rādījumam un to reizi gadā salīdzina ar reālo rādījumu. Ja atšķirība būtiska, uzņēmums izrakstīs pārrēķinu un klientam būs jāveic arī patēriņa prognozes korekcija.
Portāls e-latvenergo.lv šobrīd ir sākuma stadijā, tā funkcionalitāte arvien pieaugs, attīstīsies arī portāla piedāvātās iespējas Latvenergo klientiem. Sagatavojusi Andra Gaņģe
Komentāri