Kāds SIA Lattelecom interneta klients lūdza “Druvu” noskaidrot, kāpēc 20. jūnijā piecas stundas nestrādāja interneta apollo portāls.
“Druva” zvanīja uz Lattelecom bojājumu pieteikšanas telefonu – 114. Tur atbildēja, ka par interneta pakalpojumiem jāzvana uz numuru 8008114. Arī šeit “Druvu” pasūtīja uz citu numuru – 7055000. Savukārt darbiniece, kas atbildēja pēdējam zvanam, atkal lika zvanīt uz 114, bet tur joprojām apgalvoja, ka uz šo numuru var pieteikt tikai telefona tīklu bojājumus un vēlreiz lika zvanīt uz 8008114. Tā riņķa deja turpinājās…
“Druva” atvainojas lasītājam, kurš lūdza šo problēmu noskaidrot, bet pagaidām tas neizdevās.
Jājautā, vai lielajā Lattelecom monstrā strādā tik šauri specializēti darbinieki, kuri pat nenojauš par savas iestādes darbības profiliem, vai arī Lattelecom ir slēgta iestāde, kura nav pieejama pat pašu klientiem?
Komentāri