No 23.septembra līdz 25.septembrim biedrība “Creativus” studentus seminārā iecerējusi iepazīstināt ar mazās uzņēmējdarbības principiem, informēja semināra organizatori.
Seminārs būšot iespēja katram studentam, izveidojot piecu cilvēku komandu, pakļaut savu biznesa ideju profesionālai uzņēmēju un pasniedzēju kritikai, kā arī ļaut tai konkurēt ar citu censoņu ambīcijām un sacensties par galveno balvu – tālākiem idejas attīstošiem kursiem kompānijā “Spring Valley”. Šie kursi tiks izveidoti atbilstoši komandas pasniegtajai idejai apmācības semināra laikā. Tāpat dalībnieki iegūs vērtīgas simpātiju balvas no kompānijām LETA, “Madara Cosmetics” un VAS “Hipotēku un zemes banka”, kā arī konkursa organizatoriem – “Creativus”.
Trīs dienas jauniešiem lekcijas pasniegs Latvijā zināmi uzņēmēji un lektori par dažādām uzņēmējdarbības tēmām – ziņu aģentūras LETA valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Barkāns, “Madara Cosmetics” līdzdibinātāja Lote Tisenkopfa-Iltnere, Banku augstskolas Uzņēmējdarbības un biznesa informātikas katedras docents Kristaps Lešinskis, biznesa konsultants ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jānis Baltačs, “Hipotēku un zemes bankas” Pārdošanas un mārketinga departamenta Klientu vadības daļas segmenta vadītāja Daiga Buhholce un citi.
Pieteikties semināram var majāslapā “www.creativus.lv”. Pieteikties var piecu cilvēku komandas, kas pārstāv noteiktu Latvijas augstskolu. Apmācību seminārā piedalīsies septiņas ātrāk pieteikušās komandas. Vairāk pieteikušos komandu gadījumā apmācību semināra organizatori atkārtos semināra organizēšanu.
LETA
Komentāri