A/s „Latvenergo” paplašina elektroniskās norēķinu iespējas un optimizē pakalpojumu sniegšanu klientiem klātienē, tāpēc tiks pārtraukta klientu apkalpošanas centra darbība Cēsīs, Pļavas ielā 3a.
Pēdējo gadu laikā AS „Latvenergo” ir ieguldījusi lielus resursus, lai attīstītu efektīvus klientu apkalpošanas kanālus, un aktīvi turpina to darīt joprojām. Tomēr, rēķinoties ar apstākli, ka darbojamies brīvā tirgus situācijā, uzņēmums
spiests vērtēt izmaksu pamatotību un optimizēt klientu apkalpošanas centru skaitu Latvijā, pakāpeniski aizstājot tiešos klientu apkalpošanas kanālus ar izmaksu ziņā efektīvākiem un vienlaikus klientiem pieejamākiem un draudzīgākiem apkalpošanas veidiem.
Šī iemesla dēļ trešdien pārtraukta a/s „Latvenergo” klientu apkalpošanas centra darbība Cēsīs, Pļavas ielā 3a.
Gandrīz visus jautājumus, kuriem klienti līdz šim meklēja risinājumus klientu apkalpošanas centros, ir iespējams atrisināt, zvanot pa tālruni 80 200 400.
Uzņēmums aicina izmantot klientu pašapkalpošanās portāla www.e-latvenergo.lv pieejamās iespējas. Klientu portālā www.e-latvenergo.lv var bez maksas norēķināties par elektroenerģiju, apskatīties savu maksājumu vēsturi, izdrukāt norēķinu kvītis vai dažādas a/s „Latvenergo” iesniegumu veidlapas, pieslēgt Automātisko izlīdzināto maksājumu, pieteikt skaitītāja pārbaudi tā bojājuma gadījumā, sekot līdzi sava pieslēguma informācijai, nodot skaitītāja rādījumus u.c. iespējas.
Komentāri