Gada laikā, kopš veikalu tīkls “Maxima” piedāvā pircējiem apmaksāt dažādus sadzīves pakalpojumu rēķinus kasēs, šo iespēju izmantojuši 27 000 cilvēku, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “Maxima Latvija” pārstāve Rūta Grikmane.
Ik mēnesi iedzīvotāju skaits, kuri izvēlas rēķinus apmaksāt veikalu tīklā “Maxima”, nevis doties uz citām iestādēm, kas piedāvā šādus pakalpojumus, turpina pieaugt. “Lielveikals jau sen vairs nav tikai vieta, kur iegādāties pārtiku un sadzīvei nepieciešamās preces. Cilvēki labprāt visus sev nepieciešamos pakalpojumus saņem vienuviet, tādējādi ietaupot laiku, ko var izmantot lietderīgāk,” saka “Maxima Latvija” Zīmola un komunikāciju departamenta direktore Viktorija Orlova.
Pircēji visbiežāk izvēlas apmaksāt mobilo sakaru operatora SIA “Latvijas Mobilais telefons”, kā arī telekomunikāciju operatora SIA “Telefant” rēķinus.
Patlaban “Maxima” saviem pircējiem piedāvā iespēju apmaksāt mobilo sakaru operatoru, televīzijas, interneta un citu pakalpojumu sniedzēju rēķinus. Tuvākajā laikā to skaits pieaugs vēl par vairākiem uzņēmumiem, jo pašreiz ar tiem notiek pārrunas par rēķinu apmaksas pakalpojumu sniegšanu.
Rēķinu apmaksu kasēs veikalu tīkls “Maxima” sāka piedāvāt pagājušā gada jūlijā, kad pircējiem bez komisijas maksas bija iespēja kasēs apmaksāt dažādu pakalpojumu sniedzēju rēķinus. Šim pakalpojumam piemērotā komisijas maksa ir 25 santīmi.
NOZARE.LV
Komentāri