Turpinām atbildēt uz “Druvas” lasītāju jautājumiem sakarā ar jauno preses abonēšanas kampaņu Latvijas Pastā. Atbildes sniedz VAS Latvijas Pasts sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Inese Kreicberga.
Abonējot jāparakstās par abonēšanas noteikumiem un jāizdara atzīme, vai piekrīt informatīvo un reklāmas materiālu saņemšanai. Kas tie būs par reklāmas materiāliem? Anttila, Select un tamlīdzīgi?
Veicot atzīmi, ka klients vēlas saņemt informatīvos reklāmas materiālus, viņam tiks piegādāti dažādu firmu informatīvie reklāmas materiāli – bukleti, katalogi, preču paraugi, informatīvi vēstījumi u.c. Šīs firmas noslēgušas līgumu ar Latvijas Pastu un izmanto pakalpojumu “Tiešā mārketinga risinājumi”. Ar pakalpojuma aprakstu iespējams iepazīties uzņēmuma mājaslapā www.pasts.lv sadaļā “Uzņēmumiem”.
Preču katalogus Quelle, Anttila, Select u.c. klienti pasūta pie šīm firmām neatkarīgi no Latvijas Pasta. Šādi katalogi, ja klients tos būs pasūtījis, protams, tiks piegādāti.
Cilvēks esot atbildīgs par pareizu svītrkodu. Vai tas ir kods vizītkartē? To var noskenēt un nolasīt adresi? Izdrukājot svītrkods neparādās.
Nebūtu īsti precīzi sacīt, ka cilvēks ir atbildīgs par svītrkodu. Adreses svītrkods pieejams divējādi:
1. Jaunajā abonēšanas katalogā, ko saņem klienti, iespiests arī abonementa pieteikums ar precīzu klienta adresi, adrese iekļauta arī svītrkodā.
2. Latvijas Pasta mājas lapā www.pasts.lv ikviens var pārbaudīt savas dzīvesvietas adresi – vai tāda ir reģistrēta datu bāzē un ir precīza. Ja sistēmā klienta adrese ir reģistrēta, iespējams izdrukāt vizītkarti ar precīzu adresi, ko var izmantot, veicot abonēšanu – vizītkartē uzrādīts arī svītrkods, kas satur klienta adresi. Vizītkartē jāparādās svītrkodam, kāds tas parasti izskatās. Iespējams, īslaicīgi dators neuzrāda svītrkodu, sistēmai atjaunojot datus.
Tātad cilvēks ir nevis “atbildīgs”, bet ieinteresēts saņemt adreses svītrkodu, jo tas paātrina darbu pasta nodaļā, kurā klients veiks abonēšanu. Abonementa pieteikumu vai vizītkarti klients var uzrādīt pasta operatoram, kurš, noformējot abonementu un nolasot svītrkodu, uzreiz ievadīs precīzu adresi.
Gadījumā, ja adrese datu bāzē nav atrodama, tā ir jāpiesaka reģistrēšanai Latvijas Pasta darbiniekiem, aizpildot anketu uzņēmuma mājas lapā www.pasts.lv. Pārbaudīt adresi un pieteikt to, ja tā nav reģistrēta, var arī, zvanot uz Latvijas Pasta informācijas tālruni 67008801.
Ja klients grib abonēt kādu preses izdevumu ar piedāvātajām atlaidēm šā gada noteikta perioda abonentiem, vai jāņem līdzi iepriekšējā abonēšanas kvīts?
Ja klients bijis konkrēta preses izdevuma abonents arī iepriekšējā gadā, klientam nav obligāti jāuzrāda iepriekšējā perioda abonēšanas kvīts. Pasta operators klientu abonēšanas sistēmā var atrast arī pēc adreses un personas koda un, ja klients bijis iepriekšējā perioda abonents, piešķirt atlaidi. Ja klients uzrāda iepriekšējā abonēšanas perioda kvīti, tas taupa klientu laiku, bet kvīts NAV obligāti nepieciešama un operatores pienākums ir atrast abonentu abonēšanas sistēmā pēc citiem klienta uzrādītajiem datiem.
Preses izdevumi saviem klientiem piedāvā arī speciālus atlaižu kuponus, kas parasti ievietoti izdevumā. Šādā gadījumā atlaidi jaunajam abonēšanas periodam iespējams saņemt, uzrādot atlaides kuponu.
Komentāri