Konkursā “Pārdošanas guru 2009” uzvarējis “Saint-Gobain Celtniecības produkti” projektu vadītājs, jelgavnieks Nauris Ligeikis, aģentūru LETA informēja konkursa organizatori.
Šogad konkursā piedalījās 1162 dalībnieki, no kuriem desmit erudītākie un talantīgākie, pārvarot trīs kvalifikācijas kārtas, tikās klātienē. Katram fināla dalībniekam bija jārisina divas pārdošanas situācijas, kas skar ekonomiskās krīzes smagi skartās nozares – nekustamo īpašumu un medijus.
Spraigā cīņā par konkursa uzvarētāju un ģenerālsponsora “Nordea bankas” dāvātās 500 latu naudas balvas īpašnieku kļuva Ligeikis, kuram ir piecu gadu pieredze aktīvajā pārdošanā.
“Esmu gandarīts par šo panākumu, jo tas ir apliecinājums vairāku gadu darba rezultātam, un tas man dos pozitīvu lādiņu tālākai pārdošanas meistarības izkopšanai,” saņemot balvu, atzina Ligeikis.
Otro vietu un 300 latu naudas balvu ieguva SIA “Galantus” valdes loceklis Ansis Birznieks, savukārt trešo vietu un 200 latu naudas balvu ieguva interneta portāla “www.jauniauto.lv” dalībnieks Māris Ozoliņš.
“Triviums apmācība” un “CV-Online Latvia” simpātiju balvas saņēma Ilmārs Beikmanis un Jānis Krastiņš.
Vērtējot šī gada konkursa finālistus, “CV-Online Latvia” biznesa attīstības vadītājs un žūrijas pārstāvis Aivis Brodiņš atzina, ka šī gada konkursa finālisti parādīja, ka ir labi sava amata pratēji un spēj pielāgoties dažādiem izaicinājumiem un pārdošanas situācijām. Visaugstāk tika vērtēti tie finālisti, kuri spēja radoši un elastīgi reaģēt uz negaidītiem situācijas pavērsieniem.
Konkursa žūrija secināja, ka šī gada finālistiem nedaudz pietrūka tā pārdošanas azarta, kas bija novērojams iepriekšējo gadu konkursos, kas ir likumsakarīgi, jo tieši pārdošanas speciālisti jebkurā nozarē šobrīd sakaras ar sarežģītām un bieži vien bezcerīgām situācijām.
Labāko pārdošanas speciālistu konkurss “Pārdošanas guru 2009” notika septīto reizi.
Konkursā “Pārdošanas guru” ik gadu piedalās pārdošanas profesionāļi, pārdošanas struktūrvienību vadītāji, kā arī ikviens, kurš vēlas kļūt par veiksmīgu pārdevēju, pārbaudīt savas prasmes un teorētiskās zināšanas, kā arī apliecināt savu talantu ideju, preču un pakalpojumu pārdošanā.
LETA
Komentāri