Pēc lasītāju lūguma ”Druva” skaidroja pārpratumus autobusu satiksmē.
“Cēsu pilsētas 11. maršruta autobuss, braucot no Priekuļiem uz pilsētu, 23. novembrī no rīta 7. 40 neapstājās pieturā J.Poruka iela. Tas nogriezās ātrāk un aizbrauca pa citu ceļu, neatbraucot līdz pieturai, kurā stāvam palika divi bērni – septiņus un desmit gadus veci. Kā šādas lietas iespējamas mūsu pilsētas satiksmē?” sašutusi jautāja A. Priedīte.
A/s “CATA” izpilddirektors A.Malkavs skaidroja: “Uz autoceļa Cēsis-Priekuļi notiek būvdarbi, minētajā piektdienā transports tika novirzīts pa apbraucamo ceļu pirms benzīntanka “Aleta”. Tā ka 11. maršruta autobuss sekoja ceļazīmju norādēm. Šādās situācijās ieteiktu būt vērīgākiem arī pasažieriem un visu vainu nenovelt tikai uz autobusa šofera pleciem.”
“Rīgā pieturā “Teika” plkst. 21. 30 gaidīju autobusu Rīga – Cēsis, taču tas pabrauca garām neapstājoties. Lai nokļūtu uz Cēsīm, izsaucu taksi, kuram par atvešanu samaksāju 20 latus. Jāpiebilst, ka tas ir pēdējais autobuss, kurš kursē uz Cēsīm, bet mazais ar 26 sēdvietām. Mājās mani gaidīja bērni, kaut kā turp noteikti bija jānokļūst. Taču nesaprotu, kādēļ Teikas pieturu vispār neslēdz, ja tajā tāpat pasažierus neuzņem? Un vai tiešām Eiropas regulas stāv pāri cilvēciskajam faktoram,” ar rūgtumu par notikušo stāstīja cēsniece.
A/s “CATA” izpilddirektors A.Malkavs skaidroja, ka jebkurš autobuss var tikt piepildīts ar pasažieriem jau galapunktā un pasažieriem pašiem jādomā par sev izdevīgu biļešu iegādes veidu.
“Lai turpmāk izvairītos no šādām situācijām, biļetes var iegādāties autoostu kasēs vai internetā . Taču par autobusu sēdvietām esam daudzkārt skaidrojuši,” atzina A.Malkavs.
Komentāri