Turpmāk, katra mēneša otrajā trešdienā būs tiešā telefonlīnija ar Pārtikas un veterinārā dienesta ģenerāldirektoru. Šāds lēmums pieņemts izvērtējot atsaucību, kādu guva notikusī telefonakcija trešdien, 8. jūlijā, kad no plkst. 14 līdz plkst. 14.30, piezvanot uz dienesta uzticības tālruni, visi interesenti varēja uzdot jautājumus Pārtikas un veterinārā dienesta ģenerāldirektoram Marekam Samohvalovam.
Zvanītāji, atvēlētās vairāk nekā stundas laikā, informēja gan par konstatētajām nelikumībām pārtikas tirdzniecības vietās veikalos un tirgos, gan par kautuves darbu, izteica priekšlikumus darba optimizācijai un telpu izmantošanai, izteica viedokli par šprotēm, to kvalitāti, aicināja pievērst uzmanību desu sastāvam un ģenētiski modificētajai pārtikai, kā arī gribēja pārliecināties vai var ticēt visam tam, kas rakstīts uz pārtikas produktu etiķetēm. Protams, bija jautājumi arī par uztura bagātinātājiem. Pirmais jautājums, ko zvanītāja uzdeva tieši ģenerāldirektoram bija: „Vai viņš ir apmierināts ar pārtikas produktu kvalitāti Latvijā?” M. Samohvalovs atbildēja, ka jā: „Esmu prasīgs un izglītots pircējs, skatos derīguma termiņus, uzglabāšanas režīmus un ļoti izvērtēju pārtiku, ko iegādājos.”
Zvanītāji bija gan no Rīgas, gan republikas reģioniem.
Dienesta inspektori dosies uz zvanītāju norādītajām tirdzniecības vietām, lai pārbaudītu saņemto informāciju telefonakcijas laikā.
Šāda tiešā telefona līnija, kad jautājumus varēja uzdot dienesta vadībai uzsākta pirmoreiz un kļūs par ikmēneša tradīciju.
12. augustā atkal aicinām visus zvanīt un uzdot jautājumus dienesta vadībai.
Komentāri