60% uzņēmumu mārketinga aktivitātēm internetā tērē līdz 500 latiem mēnesī, liecina hostinga kompānijas “GARM Technologies” sadarbībā ar Latvijas Interneta asociāciju veiktā aptauja.
Aptaujas veicēji secina, ka vairumam aptaujāto budžets produktu virzīšanai internetā ir diezgan pieticīgs.
11% aptaujāto kompāniju mēnesī šiem mērķiem tērē 500-1000 latu, bet tikai 2% – vairāk nekā 3000 latu.
Aptauja arī rāda, ka 41% respondentu vairumā gadījumu produktus virza nevis internetā, bet citos veidos, bet tikai 15% akcentē interneta izmantošanu. 25% uzņēmumu attiecība starp produktu virzīšanu internetā un citos veidos ir 50 pret 50.
Internetā veiktā aptaujā, kas notika jūnijā, piedalījās 73 kompānijas. No tām 57% ir vairāk nekā desmit gadu darba pieredze. 49% respondentu bija īpašnieki, 9% – mārketinga direktori, 7% – uzņēmumu direktori.
NOZARE.LV
Komentāri