Lai veicinātu komunikāciju ar klientiem, AS “Latvenergo” jau divus gadus sūta operatīvo paziņojumu – īsziņas (SMS) – uz klienta mobilā tālruņa numuru un patlaban uzņēmuma datubāzē savu mobilā tālruņa numuru jau ir reģistrējuši 71% jeb 598 000 klientu, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmumā.
“Latvenergo” uzskata, ka vairāk nekā divas trešdaļas klientu atsaucība ir ļoti augsts rādītājs.
Uzņēmums kopš 2011.gada februāra nosūta SMS saviem klientiem, ziņojot gan par dabas stihijas izraisītiem notikumiem, gan plānotiem atslēgumiem, kad sadales sistēmas operators organizē remontdarbus elektroiekārtās. Tādējādi klientam pašam vairs nav nepieciešams telefoniski sazināties ar klientu apkalpošanas centru avārijas atslēgumu gadījumā, lai pieteiktu bojājumu, kas ir īpaši svarīgi ārkārtas situācijās, piemēram, dabas apstākļu ietekmē.
“Latvenergo” izstrādātā sistēma paziņojumu nosūta 5-20 minūšu laikā kopš bojājuma fiksēšanas. Paziņojumā ietvertā informācija klientam norāda elektroapgādes bojājuma vietu, datumu un laiku. Saņemot īsziņu par plānotajiem atslēgumiem, klientam ir iespēja savlaicīgi sagatavoties iespējamam elektroapgādes traucējumam, kā arī saņemt informāciju par bojājuma novēršanu un elektroapgādes atjaunošanu avārijas atslēguma gadījumā.
NOZARE.LV
Komentāri