-Nogāzes ir ceļa vizuālais tēls, tas prasa rūpīgu izpildījumu. Pēc tam vēl būs jāpabeidz ceļa zīmju likšana, ceļa marķēšana,- pastāstīja būvfirmas a/s “8. CBR” būviecirkņa vadītājs Mintauts Lukaševics.
Bija plānots, ka ceļa posma rekonstrukciju pabeigs līdz 15.septembrim. Taču tā iekavēsies. Projekta vadītāja Maruta Pāsa paskaidroja, ka darbi ievelkas gan bargās ziemas dēļ, kad lielais sals piespieda uz laiku būvi pārtraukt, gan dažu papildu darbu dēļ, kas atklājās laika gaitā.
-Prasām pagarinājumu līdz oktobrim. Nācās būvēt papildu nobrauktuves, kas nebija paredzētas projektā, bija arī cita kavēšanās, – sacīja M.Pāsa.
Viens no lielākiem kavēkļiem bija kūdra, kas būvdarbu laikā tika at-klāta zem vecā ceļa klātnes. Nācās izvest 10 tūkstošus kubikmetru kūdras un nomainīt to ar nestspējīgu grunti.
Jaunpiebaldzēni priecājas, ka, kaut arī rekonstrukcija pilnībā nebūs pabeigta, uz pašvaldības rīkoto novada izstādi –gadatirgu, kas notiks 19.augustā, viesi no Vecpiebalgas puses lielāko ceļa daļu varēs braukt pa asfaltu.
10.6 kilometru garā ceļa posma rekonstrukciju finansē ERAF. Līdz Jaunpiebalgai atlikušo ceļa gabalu – 5.7 kilometrus –pēc pašreizējām iecerēm plānots pārbūvēt 2009.- 2010.gadā.
Komentāri