”Druvas” redakcija saņēmusi vairākas sūdzības no Līgatnes pilsētas iedzīvotājiem, ka pasta sūtījumi netiek saņemti laikus.
Andrejs Gecs stāstīja, ka pasūtītie preses izdevumi reizēm aizkavējušies pat divas dienas. ”Kamēr mums nebūs sava pastnieka, kurš darbu veic apzinīgi, katras dienas avīzi laikam saņemt nevarēšu,” viņš uzsvēra.
VAS Latvijas Pasts Cēsu reģionālās nodaļas pārvaldnieka vietniece Benita Kairova atvainojas Līgatnes pilsētas abonentiem un skaidro, ka klientu neapmierinātība radusies tādēļ, ka tiešām pastnieka darba darītāju trūkst.
”Mums nepieciešams pastnieks, bet, kamēr viņa nav, notiks motorizētā pasta piegāde Līgatnē – 1, Līgatnē. Iepriekšējais darbinieks darba līgumu pārtrauca, tādēļ pašlaik šos pienākumus veic Vildogas pasta nodaļas priekšniece,” informēja B.Kairova un uzsvēra, ka tiek meklēts darbinieks. B.Kairova stāstīja, ka pastnieka alga nav no mazākajām, Latvijas Pasts arī rūpējas par darbinieku veselības un dzīvības apdrošināšanu. Tiek domāts arī par darbinieku algu palielināšanu. Kāpēc tad pastnieku trūkst? Cēsu reģionālās nodaļas pārvaldnieka vietniece skaidro, ka daudzus potenciālos darbiniekus uztrauc agrā celšanās rītos. ”Pastnieka darbs nav no vieglajiem, bet kādam tas tomēr būs jādara,” viņa uzsvēra un piebilda, ka abonentiem pastkastītes tomēr vajadzētu novietot ērti pieejamās un redzamās vietās. ”Jāsaprot, ka pastniekam lietū un putenī nav viegli iet un tumsā atrast pastkastīti, kurai pat nav norādīta adrese. Arī pie mājām bieži vien nav plāksnes ar ēkas numuru. Laukos nav māju nosaukumu norāžu. Jāņem vērā, ka pastnieks darbu sāk četros no rīta, bet kādam no abonentiem pasts vienalga pienāks pēcpusdienā. Līgatnes pilsētā pasta piegādes jautājums ir atrisināts, bet lūgtu iedzīvotājus būt saprotošākiem un palīdzēt pastniekam atrast adreses un pastkastītes, kas grūtības rada tiem pasta darbiniekiem, kuri savu darbu veic pirmās dienas,” aizrādīja Benita Kairova.
Komentāri