Ik pa laikam “Druvas” redakcijā saņem iedzīvotāju sūdzības un pārmetumus par a/s “CATA” pasažieru pārvadājumu pakalpojumiem.
Pagājušajā nedēļā redakcijā bija ieradusies kāda rajona iedzīvotāja un stāstīja, ka, braucot ar autobusu no Rīgas uz Cēsīm, šoferis divu biļešu vietā izsniedzis tikai vienu, pie tam ne visai precīzi norādot iekāpšanas pieturu.
Sazinoties ar “CATA” izpilddirektoru Andri Malkavu, saņēmām neapstrīdamu atbildi, ka pasažieru pienākums ir iegādāties braukšanas biļeti un, lai nekļūdītos norēķinoties, pasažieriem izdotā nauda un biļete jāpārbauda, neatejot no kases, vai autobusā – no autovadītāja – konduktora.
Pie tam A.Malkavs uzsvēra, ka saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem “Noteikumi par pasažieru pārvadāšanu regulāro maršrutu autobusos”, izmantojot regulāro maršrutu autobusus, pasažieriem jāiegādājas braukšanas biļete, kura jāsaglabā līdz brauciena beigām un “pasažieris, kurš nevar uzrādīt derīgu braukšanas biļetei, ir uzskatāms par pasažieri bez biļetes un saucams pie atbildības normatīvajos aktos noteiktā kārtībā”.
A/s “CATA” izpilddirektors Andris Malkavs aicināja pasažierus pretenziju gadījumā apstākļu noskaidrošanai, kā arī ierosinājumiem un atsauksmēm vērsties pie autoostas vadītāja – tālrunis 4123613, vai “CATA” pasažieru pārvadājumu dienestā, tālrunis 4123541, 4107802.
Komentāri