“Līdz šim presi abonējām “Latvijas Pastā”, tā kā bija problēmas ar piegādi, septembrim kļuvām par abonēšanas centra “Diena” klientiem. Viss bija kārtībā līdz otrdienai. Kad plkst.10 pastkastīte bija tukša, zvanīju uz norādīto telefona numuru Rīgā. Man laipni apsolīja, ka avīzes būs. Kad vēl plkst.14 nebija, atkal zvanīju. Darbiniece bija izbrīnīta, neko nezināja,” “Druvai” stāstīja Mirdza no Kalna ielas un piebilda, ka tālrunis, uz kuru zvanījusi, nav bijis bezmaksas. Tātad viņa ne tikai laikus nesaņēma presi, bet vēl arī tērējusi naudu zvanam. “Peļ “Latvijas Pastu”, bet izrādās, ka “Dienā” nav labāk,” secina Mirdza.
“Druva” sazinājās ar abonēšanas centra “Diena” Cēsu nodaļas operatori. Viņa pastāstīja, ka klientiem nav jāzvana uz Rīgu, bet gan tepat uz biroju Cēsīs pa tālruni 4123422. “Problēma jārisina uz vietas, un to arī darīsim. Abonēšanas centrā “Diena” dažkārt mainās pastnieki, tāpēc arī mēdz būt gan kavēšanās, gan pārpratumi,” sacīja operatore un atvainojās klientei par neērtībām.
Komentāri