Septembrī SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” vadību varētu pārņemt jauns izpilddirektors, jo pašreizējais uzņēmuma izpilddirektors un valdes loceklis Osvalds Lucāns kļuvis par Gulbenes pilsētas pārvaldes vadītāju.
Pašlaik uzņēmuma īpašnieki apsver divu kandidātu piemērotību uzņēmuma izpilddirektora amatam. “Tie ir gados jauni cilvēki, kuru zināšanas un kompetenci vēl gribam pārbaudīt. Kandidātus izraudzījāmies no pazīstamu cilvēku vidus, no personām, ar ko jau iepriekš ir bijusi sadarbība, kuri pazīst uzņēmumu un kuriem mēs uzticamies,” informēja Lucāns.
Plānots, ka jaunais uzņēmuma vadītājs tiks izraudzīts ātrāk, taču īpašnieki vienojušies, ka līdz septembrim savā amatā vēl paliks Lucāns, kurš pārraudzīs, kā darbu sāk jaunais izpilddirektors.
Lucāns SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” vadījis jau no uzņēmuma dibināšanas dienas 2001.gadā. “Mēs bijām entuziasti, kuri negribēja pieļaut to, ka bānīti likvidē. Sākām domāt un rēķināt un saskatījām šajā uzņēmumā perspektīvu. Mums bija arī zināšanas par to, kā tas notiek citās valstīs,” uzņēmuma pirmsākumus atceras Lucāns.
Uzņēmumā viņš strādājis astoņu gadus un atzīst, ka tas ir sakārtots, tādēļ tagad droši var dot iespēju jaunajiem realizēt savas ieceres. “Tomēr uzņēmuma vadītājam ir jābūt patriotam, daudz kas ir jādara par velti un jāziedo savs personīgais laiks. Nav tā, kā daži domā, ka šeit var saņemt lielu algu, neko nedarot.”
Darbu Gulbenes pilsētas pārvaldē Lucāns uztver kā jaunu izaicinājumu. “Zinu uzņēmējdarbības vidi un redzu lietas, kuras varētu darīt savādāk,” viņš saka.
LETA jau ziņoja, ka SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” peļņa 2008.gadā sasniegusi 23 277 latus, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informācija.
2007.gadā uzņēmums nopelnīja 315 latus.
Pērn no 41 631 lata līdz 48 633 latiem pieaudzis arī SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” apgrozījums.
Kā liecina informācija uzņēmuma mājaslapā, SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” dibināta 2001.gada 20.februārī ar mērķi saglabāt Latvijā vienīgo vispārējās lietošanas šaursliežu dzelzceļu un nodrošināt tajā regulārus pasažieru pārvadājumus, kā arī sniegt pakalpojumus tūristiem. Uzņēmējsabiedrības dibinātāji bija Gulbenes un Alūksnes pilsētas, kā arī Stāmerienas pagasta pašvaldības, Latvijas Dzelzceļnieku biedrība un sešas privātpersonas.
2007.gada martā tika izdarītas izmaiņas statūtkapitāla daļu struktūrā par labu privātajam kapitālam – SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” privāto dalībnieku skaits palielināts līdz astoņām privātpersonām.
LETA
Komentāri