Noslēdzies Latvijas rallijsprinta čempionāts. Visātrākie no rallijsprinta ieskaitē braucošajiem izrādījās čempionu titulu 1600+ klasē jau nodrošinājušie Uldis Briedis/ Monvīds Austrums, kuri ar priekšas piedziņas „Renault Clio” sarežģītajos laika apstākļos spēja apsteigt visas pilnpiedziņas automašīnas. Otro rezultātu sasniedza Ģirts Torgans/ Rolands Laizāns („Renault Clio”), šādu pozīciju izcīnot arī kopvērtējumā. Trešais Liepājā finišēja Latvijas čempions rallijā N3 grupā Jānis Vīksna („Honda Civic Type-R”, stūrmanis Intars Iesalnieks), kurš iepriekš bija zināms kā Dana Lešča stūrmanis. Kopvērtējumā bronzas medaļas izcīnīja iepriekšējās sezonas sudraba laureāti Kaspars Brencis/ Armands Ziemelis („Honda Civic Type-R”), posmā uzrādot sesto rezultātu. 2008. gada čempions Krists Kalniņš („VW Golf II”, stūrmanis Kārlis Stupelis) pagalam neveiksmīgo sezonu noslēdza ar izstāšanos jau pirmajā ātrumposmā, kopvērtējumā paliekot tikai piektais.
Jaudīgākajā klasē 4WD+ kopvērtējuma pirmo divu vietu ieguvēji bija zināmi jau pirms pēdējā posma – čempionu godā Jānis Vorobjovs/ Guntars Zicāns („Mitsubishi EVO VII”), bet sudrabs ekipāžai Rolands Mēnesis/ Māris Ziediņš („Mitsubishi EVO IX”). Nestartējot Vorobjovam/ Zicānam, kuri Liepājā cīnījās lielā rallija ieskaitē (pirmā vieta N4), pirmo vietu Kurzemē izcīnīja Aivars Bērziņš/ Māris Šeflers („Mitsubishi EVO”), nodrošinot trešo pozīciju kopvērtējumā. Tikai 1,3 sekundes uzvarētājiem piekāpās Arvis Arums/ Gatis Balgalvis („Subaru Impreza”), līderpozīciju pazaudējot pēdējā ātrumposmā. Turpat netālu finišēja Gints Bremze/ Toms Freibergs („Mitsubishi EVO”), pirmoreiz sasniedzot godalgotu pozīciju. Krietni ātrāki par sāncenšiem bija jau pieminētie vicečempioni Mēnesis/ Ziediņš, tomēr viņi sestdienas vakarā izstājās pilsētas ātrumposmā un sacensības turpināja pēc „Superrally” sistēmas ar desmit soda minūtēm.
Piecas ekipāžas pirms rallija „Kurzeme 2009” pretendēja uz zelta medaļām 4WD grupā. Sarežģītā trase izrādījās grūts pārbaudījums tehnikai un kandidātu pulks uz zelta medaļām saruka gandrīz pēc katra ātrumposma. Kā pirmie dzinēja defekta dēļ izstājās Jānis Patmalnieks/ Rolands Ziemelis („Audi 80 Quattro”), ar elektronikas problēmām sekoja Didzis Blūms/ Aigars Rencis („Subaru Impreza RS”) un divus „dopus” līdz finišam arī Elmārs Aukšmuksts/ Vigo Rubenis („Audi Coupe”). Šādā situācijā kopvērtējuma līderi Mareks Švarcs-Švampāns/ Gatis Cimdiņš („Subaru Impreza RS”) sacīkstes varēja turpināt, lieki neriskējot, kas arī tika izdarīts – sasniedzot otro vietu sacīkstēs, ekipāža kļuva par čempioniem. Pēdējā ātrumposmā apsteidzot jaunos čempionus, par sacensību uzvarētājiem kļuva Kaspars Breijers/Gaidars Auns („Audi 90”), pakāpjoties uz kopvērtējuma otro pozīciju. Kopvērtējumā trešo vietu pelnīti izcīnīja Patmalnieks/ Ziemelis.
Pamatīga intriga valdīja 1600 klasē. Pirmo piecu posmu uzvarētāji brāļi Atis un Nauris Bruņinieki („VW Golf II”) pēdējā posmā izlēma startēt atsevišķi. Atis par stūrmani uzaicināja Miķeli Mežaku, bet Nauris pats sēdās pie 2008. gada čempiona Andra Andiņa „VW Golf II” stūres, par stūrmani ņemot Māri Ešmani. Šādas rokādes, neapšaubāmi, vairoja Mārtiņa Vītola/ Ronalda Rozenberga („VAZ 2108”) izredzes kopvērtējumā tomēr aizspraukties priekšā Bruņiniekiem. Cerības vēl vairāk pieauga pēc pilsētas ātrumposma, kurā A. Bruņinieka automašīna smagi atsitās pret ceļa apmali un tika saliekts aizmugures tilts. Tā vietā, lai otrajā dienā aizvadītu taktisku braucienu un gūtu nepieciešamos punktus (vajadzēja vienkārši tikt līdz finišam), A. Bruņinieks izvēlējās iet uz visu banku, iesaistoties azartiskā cīņā par uzvaru ar Vītola ekipāžu. Spraigajā duelī par 4,1 sekundi ātrāks izrādījās A. Bruņinieks. Šāds sacensību iznākums nozīmēja, ka par čempioniem var pasludināt ekipāžu Atis un Nauris Bruņinieki, jo brāļiem pietika arī ar kopā braucot izcīnītajiem punktiem. Trešo vietu gan sacīkstēs, gan kopvērtējumā izcīnīja Arnis Alksnis/ Armands Pārupe („VAZ 2108”), pērn iegūto sudrabu nomainot pret bronzu.
„Road” klasē sezona noslēdzās ar Māra Freiberga/ Edgara Trūpa uzvaru. Ekipāža, kura ierastās „VW Jetta” vietā startēja ar „Honda Civic Type-R”, tādējādi nodrošināja sudraba medaļas. 2009. gada čempioni Mareks Vītols/ Uģis Reņģe („Mitsubishi EVO”) Liepājā ierindojās otrajā vietā, bet pirmoreiz uz goda pjedestāla kāpa Kaspars Borgs /Andris Pāpe („Opel Vectra”), kuriem trešā pozīcija. Dramatiska cīņa izvērtās par kopvērtējuma trešo vietu. Jau pirmajā dienā milzīgu soda apjomu (40 minūtes) nopelnīja Kārlis Zatlers/ Normunds Vuguls („Mitsubishi EVO”), apmaldoties organizatoru viltīgi izveidotajā trasē. Tomēr viņu sīvākajiem sāncenšiem Uldim Dūkam/ Pēterim Dūkam („Opel Tigra”) neizdevās izmantot šo dāvanu, jo ar sasniegto 6. vietu nepietika, lai kopvērtējumā apsteigtu pirmās dienas neveiksminiekus. Līdz ar to bronzas medaļas pirmajā autosportā aizvadītajā sezonā valsts prezidenta dēlam Kārlim Zatleram duetā ar pieredzējušo stūrmani Normundu Vugulu.
„Klasikas kausā” savā pirmajā startā par uzvarētājiem kļuva Didzis Meiers/ Mārtiņš Meiers („BMW 316”). Pirmo vietu kopvērtējumā jau
bija nodrošinājuši Normunds Orlovs/ Jānis Kollis („BMW Compact 318 ti”).
Komentāri