AS “Cēsu alus” jūnijā pārdevis par 25% vairāk alus nekā pērn šai pašā laikā, sasniedzot lielākos alus pārdošanas apjomus uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē, informēja uzņēmumā.
Kā norāda “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere, jūnijā sasniegti lielākie alus pārdošanas apjomi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē, jo pārdots par 25% vairāk alus nekā 2009.gada jūnijā, savukārt kopumā pirmajā pusgadā kompānijas alus realizācijas apjoms Latvijā audzis par 14%.
Stabils pieaugums vērojams stikla pudeļu segmentā – par 20% vairāk nekā iepriekšējā gada jūnijā, savukārt mēneša griezumā alus pārdošanas rezultāti stikla pudelēs ir pieauguši par 36%.
Sietiņsone-Zatlere akcentē, ka to sekmējusi zīmola “Cēsu Premium” popularitāte – patērētāju pieprasījums ir augošs gan pēc šīs šķirnes jaunā dizaina pudelēm, gan skārdenēm. Tieši “Cēsu Premium” ir bijis arī pieprasītākais alus zīmols Jāņu laikā, tā pieprasījumu veicināja arī iepakojumu variācijas – pudeļu astoņpakas, skārdeņu sešpakas un lielie iepakojumi, ko ērti transportēt uz dažādu brīdvdabas pasākumu vietām.
Savukārt pēcjāņu nedēļā pārsteidzoši labi rezultāti ir “HoReCa” segmentā jeb tirdzniecībā bāros un restorānos, par 50% pārsniedzot alus realizācijas apjomus Jāņu nedēļā. “HoReCa” segmenta pieaugums skaidrojams gan ar laika apstākļiem, kas sekmējuši atpūtas sezonas sākumu, gan arī ar dažādu brīvdabas pasākumu veiksmīgu norisi un plašu apmeklējumu, uzskata Sietiņsone-Zaltere.
Vasaras sākumā strauji audzis arī alus patēriņš skārdeņu segmentā – alus skārdenēs realizēts par 71% vairāk nekā maijā un par 12% vairāk nekā 2009.gada jūnijā.
Vieglā alkohola satura un veldzējošās garšas dēļ īpaši iecienīti vasaras periodā esot dažādi alus kokteiļi, piemēram, alus kokteiļa “Beershake” ar laima un dzērveņu garšu realizācija jūnijā bijusi uz pusi lielāka nekā pavasara mēnešos.
“Siltais laiks ir uzsildījis Latvijas ekonomiku un pavairojis optimismu. Par to liecina pieaugošie premium segmenta pārdošanas rezultāti, kas veicinājuši rekordlielu pārdošanas apjomu sasniegšanu jūnijā,” rezumē Sietiņsone-Zatlere.
“Cēsu alus” ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Oój”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā modernākā un jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī ir pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.
Pērn “Cēsu alus” realizējis 59 miljonus litru dzērienu, noslēdzot 2009.gadu ar 135 000 latu tīrās peļņas rādītāju un saglabājot 2008.gadā sasniegto apgrozījumu – 27 miljonus latu, liecina uzņēmuma izplatītā informācija.
NOZARE.LV
Komentāri